Boken när du kom till oss
Någon som vet vart man kan få tag i boken när du kom till oss?? Verkar inte som man kan köpa den längre :(. Skulle så gärna vilkja ha en till.
Någon som vet vart man kan få tag i boken när du kom till oss?? Verkar inte som man kan köpa den längre :(. Skulle så gärna vilkja ha en till.
Under bokrean i vintras fanns den på ICA MAxi. Kanske de har kvar några sen dess.
Tyvärr så har inte vi ICA MAXI här i vår lilla stad. Har en 8 mil längre bort men när ja var där och kolla så hade dom den inte kvar :(
Förr hade adlibris den men antar att du kikat där?! Är så glad att jag köpte två för flera år sedan. Kan det vara så att ni ha ren liten 2:a på gång? Grattis i sådant fall!
Får kolla igen och se om den verkligen inte finns på nätet. Ja vi är igång igen :).
Tack :)
Jag har flera ex. kvar av en tidigare bok som heter Hjärtebarn, som också är en fylla-i-bok för adopterade (och fosterbarn) typ "Mitt första år", om du är intresserad. Hör av dig till min inbox.
Jag kan kolla på vårt ICA Maxi om du vill och är beredd att betala porta. Hör av dig i så fall.
Tickan: Jätte snällt om du vill kolla och se om dom har den kvar på er ICA Maxi. Klart ja betalar porto :).
Kärnhuset: Hör av mig till dig omja inte får tag på boken när du kom till oss. Är jätte intresserad om ja inte får tag på den andra :)
Måste få rekommendera Baby Bird Universe som också är en "mitt första år" bok och som finns att köpa på Bokus.
Jag har några såna böcker, köpte på mig ett lager under rean hör av dig i min inbox om du vill ha en.
Våran längtan: Tack ör erbjudandet. Var på vårt Ica Maxi några mil här i från idag och hittade själv en hög med just när du kom till oss :). Tack alla som har varit så snälla och försökt hjälpa mig..
Ha en bra helg :)
Hej!
Tänkte kolla med er om boken funger för långtidsplacerade familjehemsbarn också?
Eller är den inriktad på adoption?
Hälsningar
Ida
Våran längtan; Jag är intresserad av en bok till vår lillasyster. Jag köpte en sådan till guldklimpen-07 och nu går den inte att köpa någonstans, har letat! Jag försökte inboxa dig men vet inte hur jag ska göra.