• HelenaOlivia

Resevagn vänd mot dig?

Jag undrar om det finns någon annan vagn annat än Bugaboo bee som går att vända mot dig eller som är det alltid?
    Har en 4månaders och vill helst inte vända bort han men är i behov av en liten vagn då bilen är liten.
    Cool

• Svar på tråden Resevagn vänd mot dig?
  • Nemiia

I sverige finns i princip inga resevagnar där barnet är vänt mot dig, jag har letat efter lite samma sak. Dom modeller som har vändbara chassin är inte resevagnar utan riktiga sittvagnar. Där emot så finns det en vagn från chicco, som heter chicco for me eller om den u har bytt nman till chicco living men det säljs inte i Sverige men i tyskland t.ex.

Jag själv la ner projektet och satsar nu på en vändbar sittvagn från britax, som inte är lika klumpig som min brio och som dottern sitter bättre i.

• HelenaOlivia
    Nemiia skrev 2010-07-08 15:37:50 följande:
    I sverige finns i princip inga resevagnar där barnet är vänt mot dig, jag har letat efter lite samma sak. Dom modeller som har vändbara chassin är inte resevagnar utan riktiga sittvagnar. Där emot så finns det en vagn från chicco, som heter chicco for me eller om den u har bytt nman till chicco living men det säljs inte i Sverige men i tyskland t.ex.

Jag själv la ner projektet och satsar nu på en vändbar sittvagn från britax, som inte är lika klumpig som min brio och som dottern sitter bättre i.
    tack!
  • HelenaOlivia
    stor grön drake skrev 2010-07-08 19:09:45 följande:
    Nu när sonen somnat sökte jag upp det!
    www.babydan.com/default.aspx?id=1115&recordid...
    du klickar på sök återförsäljare i sidomenyn. Det var mycket babyproffsen och babyland har jag minne av. Även om just detta kanske är lite overkill borde det ju gå att få tag på bara vagnen.
    va gullig du är! Tusen tack!
Svar på tråden Resevagn vänd mot dig?