Biologiska mamman smsar o ringer ständigt.
Hej! Ska försöka korta ner mig så gott det går.
Har varit tillsammans med min nuvarande pojkvän i 2 år. Han separerade från sonens mor 6 mån innan. Under ca 1 års tid, var han dagligen o umgicks med sin då 2-åriga son, hemma hos ex:et. Trots att dom bara bor 10 min promenad väg ifrån varandra. Hon ringde många ggr o fråga om han ville komma över o äta middag där. Precis i början av våran relation, cyklar han hemifrån mig mitt i natten, då hon ringde, hon hade feber. Han sov på soffan. Vid ett senare tillfälle ringer hon i gen om samma sak. Hon var sjuk,feber, ville han skulle komma o vaka över henne under natten. Han sa men jag har flickvän. Det gör väl inget svarar hon. Han är orolig över hennes hälsa säger han. Hon föll i hop en gång tidigare. Har ingen sjukdom. Då hade jag fått veta det. I Julklapp fick han en fotoalmenacka av henne, med sonen OCH kort på henne. Listan kan göras lång på hennes märkliga beteende. Vi fick nyss ett prematurfött barn, 14 v för tidigt. Hon ville komma o hälsa på. Bjöd in henne. Bara någon vecka senare frågar hon min pojkvän om hon,han och sonen, som nu är 4 1/2 år, kan åka tillsm till Gröna Lund. Då kunde jag inte hålla tyst. Skickade ett sakligt sms, där jag vädjade att hon skulle respektera vårat förhållande. Att dom är separerade, Villket innebär att man har en vardag var för sig med barnet, o måste ta hänsyn till nya respektive oxå. Varpå hon ringde min pojkvän o grät. Sa att jag var farlig, labil, och sonen får inte vistas här. Förutom den dagliga kontakten
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-09 07:27
Har under dessa 2 år aldrig kontaktat henne. Pojkvännen läste senare sms:et jag skrev.Tyckte det var baserat på fakta.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-09 07:29
Har under dessa 2 år aldrig kontaktat henne. Pojkvännen läste senare sms:et jag skrev.Tyckte det var baserat på fakta.