• trut

Samband nästäppa-kön

Har fått för mig att det finns ett samband mellan att ha nästäppa under graviditeten och vilket kön det är på barnet. Hade själv ingen nästäppa med första barnet och det blev en tjej. Denna gång har jag nästäppa och har fått för mig att det är en kille (vet inte än). Min syster har tre pojkar och har alla gångerna haft en förförlig nästäppa. Så jag tyckte bara det skulle vara kul och se om det finns något samband.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-09 08:17
    Inser att många har mer än ett barn, men för att göra det lite mer överskådligt så ta vad som gällde för ditt första.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Samband nästäppa-kön
  • Cecese

jag har 2 flickor och 2 pojkar och aldrig haft nästäppa

Mamma till ♀-98, ♀-03, ♂-06 och ♂-08
  • Leija

har 4 barn, 3 tjejer och 1 kille och den enda jag haft nästäppa med var killen.

• sataya

jag har svårt att rösta för jag är beroende av nässpray så jag är nästäppt jämt....
    men jag har en tjej och denna visade på ul att det är en tjej med så

• Superbia

Om det stämmer så har jag en förklaring till min extrema nästäppa mot slutet. Väntade två killar

Morten & Vidar 091029
  • kaveldun

Röstade inte, men extrem nästäppa x2 = en son och en dotter...

Ett beibsleende kan lysa upp en hel dag!!
  • Asereht

Jag kan verkligen inte rösta utan att det blir fel. Jag har en tjej och fyra killar. Har lidit av kolossal nästäppa samtliga graviditeter. Svullna och känsliga slemhinnor pga tillståndet inte pga könshormoner.

♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Liten Nöffes Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Shorona

Hemsk nästäppa båda gångerna och har två pojkar.

♥Niclas 061103 ♥Linus 091110
  • Valkyrian1

Hade ständig nästäppa under grav=pojke. Har 5 flickor innan och aldrig lidit av nästäppa:)

Tjejligan -96, -98, -99, -02, -08 och en prins -10
  • CeeJay

Hade förfärligt svår nästäppa under båda graviditeterna och har två tjejer.

HUR kan slemhinnorna i näsan styras av ett barns kön?

• Tramsan

Var nästäppt från start när dottern va i magen..släppte nån dag efter hon kom ut. Nu har jag vart likadan den här graviditeten men jag vet inte vad det är för kön än.. men tror kille :)

Svar på tråden Samband nästäppa-kön