Finns det några äldre föräldrar här inne?
Ser att detta forum är tomt men undrar ändå om det finns några äldre föräldrar som är över 40, också med större barn?
Ser att detta forum är tomt men undrar ändå om det finns några äldre föräldrar som är över 40, också med större barn?
Nej! de kan inte komma in på intetrnet
jorå det finns det, jag är 45 år har tre barn en har flyttat hemifrån hon är 25 sen har jag en på 6 år o en på 16 år
Klart vi finns
Jag är 45 och har tre barn födda 1988, 1990 o 2005
Japp, jag är 43 år med make + en dotter på 19½ som håller på att flytta hemifrån samt vår sladdis på 5 år
Jag fyller 40 i år (hoppas att det räknas) och jag har en liten på 6,5 mån.
Jag har inte hunnit fylla 40 än men gör det om fem månader, så då kan jag sälla mig till skaran av 40+:are. Mina barn är födda 2007 och 2010.
Här är en "kärring" till
Jag är 45 och har en dotter som är 3år
Då är det flera stycken, kände mig lite ensam där ett tag. Mina äldsta är så stora att jag knappt minns hur det var då de var i början av tonåren + att jag hade mycket hjälp av pappan och de äldre släktingarna. Nu står man inför två nya tonårsperioder och känner en viss oro eftersom jag är mer ensam med dessa två eftersom pappan flyttat utomlands.
Flickan på 12 är förmodligen förpubertal. När fick era döttrar mens? Är de tidigare nu? Fast jag tycker inte att hon är speciellt tidig. Men klart är att något är på gång när hon får utbrott och vill dö ibland. Man känner sig så maktlös. Pojken som bara är ett år yngre har inte alls på långa vägar kommit så långt som hon.
Ni får gärna skriva och berätta hur det var för era tonåringar för jag måste erkänna att jag glömt en hel del, kanske pga av att dessa två små var bebisar då i princip. Kram till alla er och en trevlig helg hoppas jag ni får med mycket sol och värme