• Marith

    Madrid nagon?

    Hej! jag bor och har numera mitt liv har i madrid, spanien och ska fa mitt forsta barn har, allt funkar kanon forutom
    att jag inte har nagot som helst nätverk av andra blivande mammor/redan mammor här.
    skulle bli lyckligst i varlden om nagon satt i samma sits??

  • Svar på tråden Madrid nagon?
  • Madrid

    Hej Marith!

    Jag är en tjej som bor i Madrid sedan 4 ar och befinner mig i samma situation som du.Jag fïck barn för 2 manader sen och skulle ocksa tycka det vore jättekul att lära känna lite svenska mammor i Madrid.Hör av dig!

  • Madridmamma

    Jag med!!! Min son ar 10 manader, skulle garna traffa andra mammor / blivande mammor!!

  • Marith

    Hej! wow vad glad jag blir, vilket område bor ni i? skulle vara kanonkul som sagt att ses!
    maila mej garna sa styr vi upp något.
    jag är i sverige just nu på semester men kommer hem igen i slutet av augusti.

    Marithgoransson@hotmail.com

    XXMarith

  • Esteban

    Hallå, hallå!

    Undrar om ni fortfarande träffas eller hittat någon liknande grupp i Madrid?

    MVH
    /Esteban 

  • jojo madrid

    Det vore kul. Jag är också en "Madrid-mamma" till en liten grabb på snart ett år. Bor i Madrid sen 1997 och har egentligen aldrig letat efter svenska vänner men nu med barn skulle det vara kul att dela upplevelser med paisanos/-as.

  • Lii02

    Hej alla mammor!

    Vi är en familj som ska flytta till Madrid i Januari pga att min man fått arbete där. Jag skulle väldigt gärna vilja lära känna lite svenska mammor och barn där. Jag har tre pojkar, en på tre år och tvillingar på ett år.

    Bor alla mitt inne i Madrid?

    Vi vill hitta ett hus en liten bit utanför Madrid, lugnt och barnvänligt område. Är det någon som kan föreslå nå bra område?

    Vad behöver man tänka på inför en flytt till Spanien?           

Svar på tråden Madrid nagon?