• Anonym (blockad?)

Kan man se om man är blockad på facebook? Hur?

Kan man på nåt sätt se om man är blockad på facebook?
    Hur gör man i så fall?

• Svar på tråden Kan man se om man är blockad på facebook? Hur?
  • Anonym

Gå in på personens vänner, och se om du finns där. Du försvinner från bådas listor om någon blockat dig.

• Leija
    Anonym skrev 2010-07-09 23:24:11 följande:
    Gå in på personens vänner, och se om du finns där. Du försvinner från bådas listor om någon blockat dig.
    är man inte bara borttagen då?
    Om man är blockad kan man inte ens se att den personen existerar på FB
  • Anonym

Eller , jag menar att ingen av er finns på varandras listor!

• Anonym

Visste inte att det var någon skillnad... Sorry, gav mig in på ngt jag inte hade full koll på, tydligen!

• Leija
    Anonym skrev 2010-07-09 23:27:14 följande:
    Visste inte att det var någon skillnad... Sorry, gav mig in på ngt jag inte hade full koll på, tydligen!
    Är man blockerad kan man inte ens se att personen existerar på FB, du ser inget denne kommenterar hos gemensamma vänner osv.
  • Anonym (blockad)

När min f.d. bästis blockerade mig från  FB så såg det ut som hon inte längre existerade - när jag sökte på hennes namn så hittade inte sökfunktionen henne. Foton som hon lagt in, och taggat mig på, fanns kvar men hennes namn stod skrivet i svart i stället och var inte längre "tryckbart". Kommentarer som hon skrev i gemensamma vänner statusar var osynliga och jag såg bara svaren.

• emmy1982

Precis, personen blir osynlig för dig. Men du kan alltid be en vän söka personen i fråga, då dyker han/hon ju upp.

• Anonym

Det där med osynligt, blir det så om man ställt in på att vem som helst inte ska kunna se en också? Har sett nån som är "osynlig", men det är ingen jag känner till nämligen.. Ingen av mina vänner som skriver de kommentarerna.

• Anonym (L)

Om man inte ser att en person finns på facebook när man söker efter den när man är inne på sitt konto men ser personen när man söker från fakekonto. Betyder det att man är blockad. Är inte vän med personen ( har aldrig varit) på något konto men har vänner som har gemensamma vänner på facebook. Eller kan man på annat sätg göra sig "onsynlig" för specifika konton?

Svar på tråden Kan man se om man är blockad på facebook? Hur?