• Carcassonne

Kan man bada ute när man är förkyld?

Nu måste jag fråga-kan man typ bada i sin egen pool en stund när man är som jag ganska förkyld? Har googlat, men inte fått några vettiga svar. Tycker själv att jag har sunt förnuft, men det är så himla varmt!!!Och dessutom har jag ingen feber...

Champis är godare än champagne!!
  • Svar på tråden Kan man bada ute när man är förkyld?
  • Angeeli

Inte så bra tror jag.... särskillt om du har ont i halsen, du kan då få något som kallas tvarbakterie som bl.a. kan sätta sig på hjärtat. Min farfar råkade ut för det och han klarade sig men det var på håret.... han struntade i sin förkylning och fick betala med att bli sjukpansionär...... Ett annat ord för det tror jag är orinterarsjukan...

Krya på dig!!!

• Carcassonne
    Angeeli skrev 2010-07-10 14:29:53 följande:
    Inte så bra tror jag.... särskillt om du har ont i halsen, du kan då få något som kallas tvarbakterie som bl.a. kan sätta sig på hjärtat. Min farfar råkade ut för det och han klarade sig men det var på håret.... han struntade i sin förkylning och fick betala med att bli sjukpansionär...... Ett annat ord för det tror jag är orinterarsjukan...

Krya på dig!!!
    Tack snälla-jag läste något om att det inte var så bra när man har halsont, men inte varför!! nu vet jag !
    Åh så bra FL är ibland! jag får hålla mig tills måndag...
    Trevlig helg!!
Svar på tråden Kan man bada ute när man är förkyld?