• jinxy

    Julbebisar 2010

    Nå, vilka är vi som ska dagarna runt jul?

    Säg 23,24,25 och 26.

    Jag har tid 25 dec och den enda kommentar jag fått hittills, ofta innan "grattis" är "men oj det var väl ingen vidare tajming" :(
     

  • Svar på tråden Julbebisar 2010
  • jinxy

    Ja man hoppas väl väldigt sällan att man ska gå över men det gör jag faktiskt jag litegrann :) Iaf en vecka.

  • 3 barns mamma84

    Bf 22 dec


    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) ebba 2005 didos 2008 bebis 2010 (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • mommie

    BF 25 december men hoppas på att få innan eller gå över till 1 jan.. vill ha ett 2010 barn egentligen men tänker mest för barnets skull när det växer upp att det kanske skulle vara lite roligare att vara först ist för sist med allt =)

    Så länge han eller hon inte föds på pappans dag så e det ok den 18... hihi...

  • Pigletten

    BF 24. Kommerntarerna jag fått är mest "vilken fantastisk julklapp!" och det kan jag ju hålla med om.. =)

  • Pelargonia

    BF 25 dec. Tecknade en grav.försäkring och killen på telefonen sa då att "ja, det är klart det kan ju bli dagarna omkring, kanske lagom till Kalle Anka" och sen skrattade han, på ett snällt vis eller vad man ska säga, typ "mys-skrock"... jag vill dock gå över så det blir i januari ist. men brås jag på min mor så blir det exakt den 25 dec. hon var utomordentligt punktlig med alla oss tre syskon . Men, sen tänker jag på det min svärmor sa: "Jaja, men bara det blir, så spelar det väl ingen roll när" och det håller jag med om

  • Myzan07

    BF 25 dec... var mkt punktlig sist hade då Bf 970716 hon kom 970715...

  • jinxy

    Nu har jag blivit flyttad till den 29 efter RUL :) 
    Kanske det rent av blir ett januari-barn... men det kan ju lika gärna bli på julafton :P 

  • ninni89

    Jag är beräknad till den 24 december.. =) Barnet kanske inte skulle tycka att det var så kul, men det går ju över tids nog det med. Det är ju bara ett tag de kanske tycker att de inte är så skoj. Det roliga är att min pojkvän är född den 23 dec. och hans pappa den 22 dec. =) 3 generationer på 3 dagar!! Rätt skoj om min lilla ängel faktiskt tittar ut på jul.. =)

  • Sigtunamamma

    23 december är jag beräknad, hoppas lite att det blir antingen en vecka tidigt eller minst en vecka sent, men han/hon är välkommen när som och lär så bli.  :) 

Svar på tråden Julbebisar 2010