• Fridafia

Ensamma föräldrar Borlänge/Falun?

Jag söker kontakt med ensamma föräldrar i Borlänge/Falun-trakten - finns det någon/några?

• Svar på tråden Ensamma föräldrar Borlänge/Falun?
  • Tessmor

Hej!
    blir ensam till hösten, håller på att sälja hus m.m Det känns otroligt förvirrande att bli själv men jag hoppas oxå på att det kommer känna skönt och befriande.

• Proletariatet

Jag bor i Borlänge och är ensam med mina två barn.

• November Flickan

jag är ensamstående med min son som är 7 år i falun..

• MayasMamma08

Jag har dottern varrannan vecka, i Borlänge

• Smilla35

Hej,

Jag lever ensam med min son som snart fyller 4 år. Flyttade till Falun för två år sedan och de flesta vänner jag har bor på andra orter. Skulle vara roligt att lära känna fler föräldrar som lever ensamma med sina barn här i Falun.

• MayasMamma08

Det går lite segt i den här tråden.. hehe.

• Indianbrud80

jag är ensam med min son och bor i borlänge..

• saramadeleine

Bor med min son här i Falun, han fyller snart sju år och själv är jag tjugosju. Skulle vara kul att lära känna lite nya människor

• tio år

Jag är inte ensam men jag och min fru känner oss ensamma. Barnen håller på att flyga ur boet och vi har inget som helst socialt nätverk. Har bott i utkanten av Falun i tio år men kommer inte in i det sociala livet. Verkar som om alla redan har fullt i sitt sociala nätverk och inte orkar ta in fler utifrån. Dom få vi träffat har flyttat till andra orter. Våra vänner bor i Stockholm, där vi kommer ifrån, så det blir svårt att gå över på spontan fika.
    Är det någon som känner igen sig? 

• Doktor mugg

Jag är ensamstående med min son som är 6 år och bor i Borlänge :) vore kul att lära känna nya vänner :)

Svar på tråden Ensamma föräldrar Borlänge/Falun?