Flyga till USA med två barn?
Hej!
Jag och min man planerar att flyga till USA i vinter med våra två barn, en är då 2,5 år och den andra 6 mån. Är det någon som har erfarenhet av det som kan ge tips på vilka flygtider som är bäst att välja och hur man hanterar det här med sömn under en så lån flygresa (ska till Los Angeles)? Har försökt hitta flyg som går på kvällen så de får sova på planet större delen av tiden men det finns knappt några sådana flyg, eller så är det jättedyrt. Det är mest 2-åringen jag oroar mig över, bebisen är ju lättare med, men 2-åringen är inte van att titta på tv och annat som kunde vara underhållande under en flygresa. Dessutom undrar jag lite över priset, hittar inget under typ 19000 kr, någon som flugit billigare? Men mest är det flygtiden jag vill ha råd kring. Väl där blir vi mötta av en familj vi känner där och vi kommer även att bo hos dem de 3-4 veckor vi är där, så den biten känns lugn.
Skulle bli jättetacksam för svar! Är just nu inneliggande på sjukhus med bebisen i magen i v. 26 och har legat sedan v. 17... så jag har mycket tid att tänka och planera :)