• MirandaSthlm

Vart träffar man en rik man?

Vore ju kul som omväxling att ha en rik pojkvän som omväxlimg men vart träffar man en sån?

Solig

~ Tindra 10-05-15 ~
  • Svar på tråden Vart träffar man en rik man?
  • Glasbit

Är du ens på riktigt? Tycker din dotter på sex veckor passar som barnmodell och har egn egen portfolie? Tillåt mig asgarva Cool

• MirandaSthlm
    Glasbit skrev 2010-07-11 18:47:07 följande:
    Är du ens på riktigt? Tycker din dotter på sex veckor passar som barnmodell och har egn egen portfolie? Tillåt mig asgarva Cool
    Ja varför inte? Alla tycker hon e så söt så hade gärna sett henne i nån reklamfilm eller typ HM.
    Och proffsbilder på henne vore jättebra då jag själv inte e så bra på att fota.

Fast.. nu handlade ju tråden inte om det.
    ~ Tindra 10-05-15 ~
  • Miffomorsan
    Glasbit skrev 2010-07-11 18:47:07 följande:
    Trodde du skojade o var tvungen att titta... intressant...

Till TS - det trevligaste måste väl ändå vara att träffa nån man älskar och är denne då rik så är det ju bara en bonus.
  • Linda1976

Portfolio? De bilderna... Alltså ursäkta. Men det är ingen portfolio, det är ett gäng foton.

Det finns dejtingsidor där enbart rika män annonserar, men jag tror inte där finns nån som vill ha nån med ett spädbarn, sorry

..jag vet inte om jag ska skratta eller gråta? GråterSkrattande 

Min smak är mycket enkel - jag nöjer mig bara med det bästa.
  • MirandaSthlm
    Miffomorsan skrev 2010-07-11 18:51:26 följande:
    Trodde du skojade o var tvungen att titta... intressant...

Till TS - det trevligaste måste väl ändå vara att träffa nån man älskar och är denne då rik så är det ju bara en bonus.
    Jamen jag har bara fallit för killar utan pengar som jag gett till så det vore ju trevligt med nån som har en bättre ekonomi än en själv så man slipper bjuda heeela tiden.

Fast visst är tråden en aning ironisk med.. fast ändå inte.. typ.. hehe
    ~ Tindra 10-05-15 ~
  • MirandaSthlm
    Linda1976 skrev 2010-07-11 18:53:40 följande:
    Portfolio? De bilderna... Alltså ursäkta. Men det är ingen portfolio, det är ett gäng foton.

Det finns dejtingsidor där enbart rika män annonserar, men jag tror inte där finns nån som vill ha nån med ett spädbarn, sorry

..jag vet inte om jag ska skratta eller gråta? GråterSkrattande 
    Ja en rätt så kass portfolio som jag då hoppas ska kunna bli bättre med tiden med proffsigare foton. Men.. man måste ju börja nånstans.. right?

Som tidigare skrev så är det väl kärleken som räknas.. inte pengar eller nu då barn?

ja du,. ska man skratta eller gråta då?
    ~ Tindra 10-05-15 ~
  • Tow2Mater
    MirandaSthlm skrev 2010-07-11 18:44:31 följande:
    Vore ju kul som omväxling att ha en rik pojkvän som omväxlimg men vart träffar man en sån?

Solig
    Spelar du golf? Kanske de "rika" pojkarna hänger på de mer exklusiva golfbanorna och klubbarna? (Jag har ingen erfarenhet, den jag träffade var inte rik :) )

Anlita en ogift advokat i något ärende och hoppas han blir intresserad?

Tyvärr kan det kosta pengar att hitta en som är rik, om man ska vara i dessa kretsar, om man inte bara har tur och springer in i en på ICAMaxi; de måste ju också handla mat.
  • MirandaSthlm
    Tow2Mater skrev 2010-07-11 18:58:26 följande:
    Spelar du golf? Kanske de "rika" pojkarna hänger på de mer exklusiva golfbanorna och klubbarna? (Jag har ingen erfarenhet, den jag träffade var inte rik :) )

Anlita en ogift advokat i något ärende och hoppas han blir intresserad?

Tyvärr kan det kosta pengar att hitta en som är rik, om man ska vara i dessa kretsar, om man inte bara har tur och springer in i en på ICAMaxi; de måste ju också handla mat.
    haha.. nja  inte golf..

tror dom handlar på konsum för det e ju dyrare.. haha
    ~ Tindra 10-05-15 ~
  • Tow2Mater
    MirandaSthlm skrev 2010-07-11 18:55:00 följande:
    Jamen jag har bara fallit för killar utan pengar som jag gett till så det vore ju trevligt med nån som har en bättre ekonomi än en själv så man slipper bjuda heeela tiden.
    Absolut! Börja med att dejta bara de som har en utbildning och ett jobb. Skulle vara det första jag frågade någon. Om svaret är "arbetslös konstnär" skulle jag  inte vara intresserad.
Svar på tråden Vart träffar man en rik man?