• Anonym (Urk)

Hittade djurporr på kompisen data

Som rubriken lyder.
    Min data har krashat så jag fick låna min kompis data tills den är hel. I mina dokument ligger en massa porrfilmer med djur! Fan? Är det ens lagligt? Ska jag säga nåt? Anmäla eller vad? Vet inte är det lagligt?

• Svar på tråden Hittade djurporr på kompisen data
  • AndromedaA

Det finns ingen lag mot det. Och det kan ju faktiskt finnas andra förklaringar än att kompisen tänder på det. Du måste ju fråga!

• Anonym (lagligt i sverig)

I sverige är det helt lagligt att utföra tidelag alltså ha sex med djur. Vidrigt för mig men tändande för andra kanske. Ååh förresten hur kunde du hitta djurporren på hans dator råkade dom bara poppa upp eller var du lite nyfiken och stittade runt kanske?

• Ghostrider

Fan så vidrigt, skulle inte kunna hålla den vänskapen vid liv efter det. TYVÄRR är det så sinnessjukt att det är lagligt, däremot kan det bli en fråga om djurplågeri.

www.lansstyrelsen.se/halland/amnen/Djurskydd

Du kan alltid höra av dig till Länsstyrelsen då det är dom som har hand om djurskyddsfrågor.

Varje år utnyttjas hundratals djur sexuellt av människor i Sverige.

Helt lagligt.

Många djur får så svåra skador att de tvingas avlivas.

- Det är oacceptabelt att något sådant här får förekomma.

På Hundstallet i Stockholm får man in hundar varje år som blivit sexuellt utnyttjade och som i en del fall har synliga skador.

- Hunden försöker ofta skydda bakdelen med svansen eftersom den är så öm, säger Ulrika Ek, föreståndare på Hundstallet.

• Anonym (Urk)
    Anonym (lagligt i sverig) skrev 2010-07-12 10:22:54 följande:
    I sverige är det helt lagligt att utföra tidelag alltså ha sex med djur. Vidrigt för mig men tändande för andra kanske. Ååh förresten hur kunde du hitta djurporren på hans dator råkade dom bara poppa upp eller var du lite nyfiken och stittade runt kanske?
    För att jag sparade en sak som hamnade i dokumet-mappen. De var ju inte gömda presis.
  • Ghostrider
    Anonym (Urk) skrev 2010-07-12 12:59:54 följande:
    För att jag sparade en sak som hamnade i dokumet-mappen. De var ju inte gömda presis.
    Hade jag varit du så hade jag absolut tagit upp det med "polaren" på en gång, och hört efter vad denne har att komma med till sitt försvar. Förstår att du blev upprörd.
  • Anonym (smurfit)

Såg den här tråden och kollade runt lite vad som erbjuds på nätet. Det var mest en massa tjejer som suger av hästar och hundar och tjejer som knullar med hundar. I filmvärlden är det visst alltid handjuren som sköter påsättandet av kvinnorna. Bara ett litet fåtal exempel på filmer där män knullar djur. Dom filmerna var inte heller gratis som en del av de andra. Nu är min dator visst också full av djurporrfilmer. Hoppas ingen kollar historiken och cashen. :-P

Är kompisen kille eller tjej? Var filmerna av typen jag såg eller filmer där män knullar djur?

Vore något att se en man knulla en ko eller häst. Tror inte något av djuren skulle lida någon större skada. Värre för mannen om hästen snear till och sparkar bakåt.

• Ghostrider
    Anonym (smurfit) skrev 2010-07-12 16:31:13 följande:

Såg den här tråden och kollade runt lite vad som erbjuds på nätet. Det var mest en massa tjejer som suger av hästar och hundar och tjejer som knullar med hundar. I filmvärlden är det visst alltid handjuren som sköter påsättandet av kvinnorna. Bara ett litet fåtal exempel på filmer där män knullar djur. Dom filmerna var inte heller gratis som en del av de andra. Nu är min dator visst också full av djurporrfilmer. Hoppas ingen kollar historiken och cashen. :-P

Är kompisen kille eller tjej? Var filmerna av typen jag såg eller filmer där män knullar djur?

Vore något att se en man knulla en ko eller häst. Tror inte något av djuren skulle lida någon större skada. Värre för mannen om hästen snear till och sparkar bakåt.

Det sista scenariot skulle vara den totala njutningsscenen, gärna så hårt att gärningsmannen aldrig skulle få den att stå mer.

Det är de mindre djuren som tar mest skada, som jag skrev ovan, inte helt ovanligt att djuren måste avlivas på grund av sina skador. Det medför ett enormt lidande och är fruktansvärt grymt.
  • Neko

Så länge inte djuren verkade lida på något sätt tycker jag inte att det är någon större fara. Din kompis kanske tänder på detta, kanske han/hon bara var nyfiken och ville se vad det var. Det är inte olagligt. Alla gillar inte samma saker. Han/hon kanske tycker den porr du gillar är jätteäcklig också ^^

Sedan så är det ju inte din kompis som har spelat in filmerna, alltså är det inte kompisen som har utsatt dem för djurplågeri även om de skulle se ut att plågas på filmen så det kan du inte anmäla kompisen för heller.

Om du vill fortsätta vara vän med din kompis är upp till dej, men jag tycker att du ska ge denne en chans att förklara först. Kanske inte ens är hans/hennes filmer, eftersom de ligger så öppet. Kanske tillhör de någon som han/hon lånat ut datorn till tidigare, kanske försöker han/hon bara retas med dej för att se hur du skulle reagera?

Jag skulle tycka att det var vidrigt om någon av mina kompisar tände på spysex och asphyxiation (enligt mej de vidrigaste men ändå lagliga saker som man kan tända på), men jag skulle ändå fortsätta vara vän med dem om de tände på sådant, bara försöka förtränga det ^^

• Anonym (Urk)
    AndromedaA skrev 2010-07-12 00:19:49 följande:
    Det finns ingen lag mot det. Och det kan ju faktiskt finnas andra förklaringar än att kompisen tänder på det. Du måste ju fråga!
    Så det finns orsaker som gör det mer okej? Vad för nåt?
  • Lillsnufflan
    Anonym (Urk) skrev 2010-07-12 20:47:38 följande:
    Så det finns orsaker som gör det mer okej? Vad för nåt?
    Virus som automatiskt laddar ner saker. Forskning om djursex. T.ex.
Svar på tråden Hittade djurporr på kompisen data