• Maja79

Begagnade barnvagnar

Hej! Jag undrar om nån vet om det finns nån affär i Örebro centrum som säljer begagnade vagnar?

• Svar på tråden Begagnade barnvagnar
  • Maja79

Jag har kollat:) Men min mamma säger att det ska finnas en affär i Örebro som säljer begagnade vagnar
    och jag har ingen aning om vilken affär hon menar. Tror inte den finns kvar men tänkte höra här om nån vet.

• Ida1990
    Ida1990 skrev 2010-07-12 19:11:18 följande:
    Kolla blocket.)
    Maja79 skrev 2010-07-12 19:15:22 följande:
    Jag har kollat:) Men min mamma säger att det ska finnas en affär i Örebro som säljer begagnade vagnar
    och jag har ingen aning om vilken affär hon menar. Tror inte den finns kvar men tänkte höra här om nån vet.
    Okej, hehe är ingen örebroare så kan nog inte hjälpa dej då. Men det hade ju varit smidigt om det fanns en sån affär.
    Leo 2010 02 05 <3
  • Veladis
    Maja79 skrev 2010-07-12 19:15:22 följande:
    Det har funnits en, Baby Race men det var säkert 5 år sedan. De sålde bara begagnade vagnar i ett inledningsskede, sedan övergick de till nya vagnar.
    Nu finns det ingen vad jag vet. Jag är Örebroare men har inte vagnbarn längre, så jag kan ju ha missat något. Men om den hade legat i centrum hade jag nog vetat det. Jag gillar barnvagnar, och kollar fortfarande på snygga vagnar fast min yngste är 4 år och inte har åkt vagn på drygt ett år...
Svar på tråden Begagnade barnvagnar