• Anonym (Håriga kvinnan)

Ska ta bort hår på ryggen, har du gjort det?

När jag slutade med p-medel fick jag plötsligt hår på ryggen, svart hår, från skulderbladen upp mot nacken.
    Jag ska nu ta bort detta hår med metoden IPL.

Söker andra med erfarenhet från permanent hårborttagning. Hur funkade det för er?

Jag måste ta bort håret på ryggen då det begränsar mitt liv, skäms så.

• Svar på tråden Ska ta bort hår på ryggen, har du gjort det?
  • Anonym (Håriga kvinnan)

Ingen med erfarenhet vid IPL?

• Andrea01

IPL funkade utmärkt på mina ben.  Jag var på Clinic of beauty/ www.clinicofbeauty.se Det tog 2 behandlingar för att jag har ljus hår annars  försvinner mörk hår efter första behandlingen. Det kan ta upp till 2 veckor innan håret försvinner. Man kan ringa dit o boka gratis konsultation, det är värd. De har bra erbjudande just nu så passa på!

• Anonym (P)
    Anonym (Håriga kvinnan) skrev 2010-07-12 20:43:36 följande:
    När jag slutade med p-medel fick jag plötsligt hår på ryggen, svart hår, från skulderbladen upp mot nacken.
    Jag ska nu ta bort detta hår med metoden IPL.

Söker andra med erfarenhet från permanent hårborttagning. Hur funkade det för er?

Jag måste ta bort håret på ryggen då det begränsar mitt liv, skäms så.
    Hur har det gått, har du tagit bort håret och har det försvunnit permanent?
    Själv har jag ganska dålig erfarenhet av IPL, inget hår har försvunnit (efter 6 behadnlignar) och dessutom tycker jag att jag fått enorm spännings(?)huvudvärk efter varje behandling (har gjort bl a överläpp). Huvudväekren har suttit i i flera dagar efter varje behandling.
Svar på tråden Ska ta bort hår på ryggen, har du gjort det?