• Anonym (Ai)

Ont när jag kissar, men bara efter sex..

Hej!

Jag har ett problem som är jätteobbigt, som har uppstått nu i 6 månaden.
    Vet inte om det har med graviditeten att göra men för säkerhets skull skriver ag med det.
    Det är så att efter samlag, alltså DIREKT efter, så gör det ont när jag kissar.
    Sen tar det en liten stund, ett par timmar, och det onda slutar helt sonika att göra ont - ända till nästa gång jag har sex med pojkvännen.
    Urinvägsinfektion gör ju ont konstant minns jag det som..

Vad kan detta vara?

• Svar på tråden Ont när jag kissar, men bara efter sex..
  • Anonym (Ai)

puff....

• Anonym (Ai)

pffffffffffffffffffff

• Anonym (mjau)

Skulle gissa att du har en lättare svampinfektion eller så är dina smehinnor bara lite känsliga just nu, kan vara så när man är gravid.

Jag har svamp ofta och jag brukar märka att det är på G just så som du beskriver, att det svider när man kissar efter sex!

• Anonym (Ai)
    Anonym (mjau) skrev 2010-07-13 12:32:11 följande:
    Skulle gissa att du har en lättare svampinfektion eller så är dina smehinnor bara lite känsliga just nu, kan vara så när man är gravid.

Jag har svamp ofta och jag brukar märka att det är på G just så som du beskriver, att det svider när man kissar efter sex!
    SKa till gyn senare idag, just pga att jag misstänker det du säger.
    Har aldrig haft svamp förut, men har hört att man lättare kan få det som gravid, då hormonförändringar kan gynna miljön där nere för detta..

Det gör så sjuuukt jävla ont, det bränner som glöd när man kissar efter sex, men annars är det som vanligt.
    Har du haft ont under sex någon gång med när du haft infektion?
  • Anonym (mjau)

ja, när svampen brutit ut ordentligt svider det som bara den att ha sex!
    Och nu när jag är gravid så svider det verje gång vi har sex, är också extra känslig mot hans säd, den SVIDER!

• Anonym (Ai)

Gynkologen sa att det inte var svamp.. vad kan det då vara.. hon hade inget att komma med, konstigt tycker jag..

Du var med gravid, men du har inte svamp eller? det gör ont ändå?

• Anonym (mjau)

Jupp, jag är gravid!
    Ne, det är ingen svamp direkt jag har nu, mina slemhinnor är bara vääldigt känsliga. På inskrivningen pratade barnmorskan om att slemhinnorna var känsligare och att man även lätt kan få känslan av urinvägsinfektion på grund av det.

• Anonym (Ai)
    Anonym (mjau) skrev 2010-07-15 08:47:09 följande:
    Jupp, jag är gravid!
    Ne, det är ingen svamp direkt jag har nu, mina slemhinnor är bara vääldigt känsliga. På inskrivningen pratade barnmorskan om att slemhinnorna var känsligare och att man även lätt kan få känslan av urinvägsinfektion på grund av det.
    Aha.. det kanske det kan vara då. Problemen började för 1,5 veckor sedan . Men ingen har informerat mig om något.. inte ens nun är jag var på besök hos dem... hade nästan önskat att det var något så att man kunde få behandling och slippa besvären. suck.
Svar på tråden Ont när jag kissar, men bara efter sex..