• Anonym (vill våga!)

Vill ha mer porrigt sex, men vågar inte

När jag träffade min man hade vi ett vilt och härligt sexliv och har så varit ända tills då vår dotter föddes för ett par år sedan. Men efter det har det blivit så tråkigt! Många ggr har jag legat och tittat upp i taket och tänkt på allt annat än sex under samlaget. Det är alltid samma sak varje gång, ingen spänning när man vet vad som väntar och önskar bara att han kunde komma så man fick sova Visst blir jag upphetsad och får orgasm 9 gånger av 10, men lusten försvinner så fort.

Vi är båda intresserade av lite hårdare tag men vi kommer aldrig till skott. Som igår t.ex. Låg och kramades och jag börjar smeka honom och jag blir dunderkåt! Men så fort jag började rida så försvann all lust. Började nästan gråta och sa till honom att det känns så trist och att jag ville testa på något nytt. Han förstod först inte vad jag menade för han tyckte vårt sexliv alltid har varit och är på topp. Men efter jag förklarat så förstod han och gick med på att testa några saker som jag blir upphetsad av och som vi inte testat förrut.
    Men grejen är den att jag inte vågar berätta för min man exakt vad och hur jag vill ha det (så jag får väl egentligen skylla mig själv). Tycker det känns så pinsamt! Vill inte att han ska se mig undergiven eller liggandes i hans knä med rumpan i vädret. Blir otroligt upphetsad av det i tanken men tror inte jag kommer våga ta steget fullt ut (även om jag vet att han själv hade älskat det också). Han frågade mig igår vad jag ville ha och jag nämnde några saker, och när han frågade om jag t.ex. ville ha ett finger i rumpan så tyckte jag att det lät så fult och äckligt så jag vågade inte säga ja fast jag ville det.

I mina tidigare förhållanden har detta inte varit något problem alls, men nu?med min man?nä det går inte. Hur kommer det sig?!
    Jag är inte alls blyg annars när det gäller sex, kan prata friskt om det och har mängder med sexleksaker (som förövrigt börjar damma igen bara för att jag inte vågar visa hur porrig jag egentligen är), och ser gärna på porr med min man.

Jag vet inte hur jag ska göra. Jag tror att jag är mer porrig än vad min man är, även om han också tycker om hårdare tag. Vill inte att han ska titta konstigt på mig?och jag vill inte gå runt och skämmas/bli generad om han råkar fälla en kommentar om gårdagens sex.

Hur ska jag göra för att komma över min blyghet? Kan det ha nått med att göra att jag har komplex för min kropp? Han vill gärna ha t.ex. lampan tänd men då kan jag inte koncentrera mig på själva sexet utan tänker bara på hur han ser mina bilringar och blir äcklad m.m.
    Den enda ggn som jag verkligen vågar porra så som jag önskar att jag kunde göra, är när jag är onykter. Men man kan inte vara onykter varje dag, speciellt inte när man har barn

Hjälp mig snälla ni. Vad ska jag göra? Hur ska jag gå tillväga utan att behöva skämmas över att jag vill ha det lite mera kinky i sänghalmen?

• Svar på tråden Vill ha mer porrigt sex, men vågar inte
  • Anonym (snilleblix)

Jag kom just på en ljus ide (som jag nog ska prova själv också!). Om du har svårt att SÄGA vad du vill så kan du väl leta upp en porrfilm (eftersom ni gillade att titta på sådana) där de utför samma saker som du vill. Tala om för honom att det du vill finns i filmen, och han får fria händer. Så slippe rman fula formuleringar som typ "finger i rumpan".

• fish

Jag tycker det är svårt att prata om dessa saker. Visa honom istället när ni är upphetsade. Vad har du att förlora. Tänk om han vill samma saker och så får du aldrig veta för du inte vågade ta upp det..Lycka till!

• Anonym (sexy)

Om du varit porrig när du varit onykter så borde ju din man veta vad det är du vill ha?! eller.....

• Anonym (vill våga!)

Det var bra förslg, men hur ska man våga slå på en sådan film? När vi väl har tittat på porr så har det bara varit åt det lite hårdare hållet, dubbelmacka, analsex, trekant osv. Men jag leta upp en sådan film och se om jag vågar slå på den nån kväll...*nervös*. Vet att han tycker om sånt men ibland är det ju bara i fantasin som man tycker det är upphetsande.

• Anonym (vill våga!)

Anonym (sexy):
    Ja, man kan ju kanske tycka det. Men han har väl trott att det berott på alkoholen för han har inte lärt sig någonting av det utan kör på i den gamla vanliga stilen igen nästa gång vi har sex...

• Wizz

Kan du inte bara säga lite fint att du vill ha sån sex som ni har när ni är onyktra? Då behöver du ju inte formulera och precisera.

• Anonym (vill våga!)

Wizz
    Jag sa det till han igår när vi pratade. Men det är ändå inte riktigt så som jag skulle vilja ha det...vill ha det ännu mera porrigt. Det är bara när jag är onykter som jag inte bryr mig om hur jag ser ut och kan då vara lite mer hårdhänt och saker som vi inte brukar göra i vanliga fall (som t.ex. analsex). Men det har aldrig riktigt blivit så som jag skulle vilja ha det, var nog lite otydlig i mitt första inlägg.

• Nadjis

Självförtroendet stärks om du känner dig fin.. köp porriga underkläder så känner du dig porrigare. Tror han kommer uppskatta om du tar steget.. han vill kanske han med men vågar bara inte?

• linda87

kan du inte ta och skriva ner det om du har svårt att "prata " om det....och sedan låta din man läsa det....?

• GoodLookingGirl

Prova att säga något av det du vill långsamt och sexigt i hans öra samtidigt som du tex rider honom. Typ "mmmm.....när jag känner dig inne i mig så här så tänker jag på...."
    Tydligt upphetsad andning, därmed inte sagt att du ska flåsa
    Det har funkat hos oss, grabben blir vild

• Anonym

prova stoppa finger i hans rumpa under samlag. Det tycker han säkert om bara att han vet inte om det ;) Då kanske känner han hur skönt det är och gör till dig samma nästa gång. Eller föresla att prova analsex lite blugt sådär och visa osäkerhet, fast du kanske inte har det.

• Hannah74

Du kan väl säga nåt om att du gillar när han gör vad som helst med dej,tar för sej "av dej", o förklara att om du inte skulle gilla det kan ha ett kodord eller nåt så han vet när han går för långt/du vill att han ska sluta?

Svar på tråden Vill ha mer porrigt sex, men vågar inte