Vill ha mer porrigt sex, men vågar inte
När jag träffade min man hade vi ett vilt och härligt sexliv och har så varit ända tills då vår dotter föddes för ett par år sedan. Men efter det har det blivit så tråkigt! Många ggr har jag legat och tittat upp i taket och tänkt på allt annat än sex under samlaget. Det är alltid samma sak varje gång, ingen spänning när man vet vad som väntar och önskar bara att han kunde komma så man fick sova Visst blir jag upphetsad och får orgasm 9 gånger av 10, men lusten försvinner så fort.
Vi är båda intresserade av lite hårdare tag men vi kommer aldrig till skott. Som igår t.ex. Låg och kramades och jag börjar smeka honom och jag blir dunderkåt! Men så fort jag började rida så försvann all lust. Började nästan gråta och sa till honom att det känns så trist och att jag ville testa på något nytt. Han förstod först inte vad jag menade för han tyckte vårt sexliv alltid har varit och är på topp. Men efter jag förklarat så förstod han och gick med på att testa några saker som jag blir upphetsad av och som vi inte testat förrut.
Men grejen är den att jag inte vågar berätta för min man exakt vad och hur jag vill ha det (så jag får väl egentligen skylla mig själv). Tycker det känns så pinsamt! Vill inte att han ska se mig undergiven eller liggandes i hans knä med rumpan i vädret. Blir otroligt upphetsad av det i tanken men tror inte jag kommer våga ta steget fullt ut (även om jag vet att han själv hade älskat det också). Han frågade mig igår vad jag ville ha och jag nämnde några saker, och när han frågade om jag t.ex. ville ha ett finger i rumpan så tyckte jag att det lät så fult och äckligt så jag vågade inte säga ja fast jag ville det.
I mina tidigare förhållanden har detta inte varit något problem alls, men nu?med min man?nä det går inte. Hur kommer det sig?!
Jag är inte alls blyg annars när det gäller sex, kan prata friskt om det och har mängder med sexleksaker (som förövrigt börjar damma igen bara för att jag inte vågar visa hur porrig jag egentligen är), och ser gärna på porr med min man.
Jag vet inte hur jag ska göra. Jag tror att jag är mer porrig än vad min man är, även om han också tycker om hårdare tag. Vill inte att han ska titta konstigt på mig?och jag vill inte gå runt och skämmas/bli generad om han råkar fälla en kommentar om gårdagens sex.
Hur ska jag göra för att komma över min blyghet? Kan det ha nått med att göra att jag har komplex för min kropp? Han vill gärna ha t.ex. lampan tänd men då kan jag inte koncentrera mig på själva sexet utan tänker bara på hur han ser mina bilringar och blir äcklad m.m.
Den enda ggn som jag verkligen vågar porra så som jag önskar att jag kunde göra, är när jag är onykter. Men man kan inte vara onykter varje dag, speciellt inte när man har barn
Hjälp mig snälla ni. Vad ska jag göra? Hur ska jag gå tillväga utan att behöva skämmas över att jag vill ha det lite mera kinky i sänghalmen?