• Matematik

Börjar med pergotime om ca 4 veckor! Fler? :)

Hej alla!
    Fick reda på att jag har PCO i februari efter 4 månaders av förök att bli gravid. Nu efter 8 månader ska jag få prova pergotime, om ca 4 veckor.
    Någon mer som börjar nu eller snart med pergotime eller som kanske har pco som vill följas åt? Hade vart kul att ha någon att snacka symptom, problem, graviditet mm med.
    Ha de!

• Svar på tråden Börjar med pergotime om ca 4 veckor! Fler? :)
  • Tetran

Här är en! Jag har pco. Har börjat med Prover för 3 dagar sedan. Hoppas på ett mirakel...

Nybliven änglamamma till min älskade Arvid
  • Matematik
    Tetran skrev 2010-07-14 20:23:35 följande:
    Här är en! Jag har pco. Har börjat med Prover för 3 dagar sedan. Hoppas på ett mirakel...
    Okej, men jag börjar ju inte än på några veckor, men ändå :P Hur länge har ni försökt?
  • Tetran

Vi har en son på 2,5 år. Kom på naturlig väg. Sen födde jag en son den 19 apri i ål. Han kom till på tredje försöket. Han blev 19 dagar gammal. 

• Tetran

Glömde...varför ska du börja om just 4 veckor? 

• Matematik
     Men gud vad hemskt, beklagar verkligen! Kan inte ens föreställa mig en sån stor förlust.
    Hoppas verkligen allt går bra nästa gång.

Jag ska börja ta om 4 veckor eftersom jag ska på VUL 12:e cykeldagen. Och det är semester i några veckor nu.
    Börjar med provera om 9 dagar för att få mens inför pergotimen :)
     Hur gammal är du förresten, eller ni? (inte för att det spelar någon roll, men kul att veta :P)
  • Tetran

Tack. Mardröm är bara förnamnet....

Jag fyller 36 i år. Jobbar i motvind Rynkar på näsan 

• Matematik
    Tetran skrev 2010-07-15 19:39:19 följande:
    Tack. Mardröm är bara förnamnet....

Jag fyller 36 i år. Jobbar i motvind Rynkar på näsan 
    Hm.. Det går säkert bra! Vi med PCO blir oftast fertila i 35-42 års åldern hörde jag på en föreläsning jag såg på nätet! Så det finns stora chanser! :)
    Lycka till!
  • Tetran

Såg att du har lååång väg till 35 Flört.  
    Hoppas vi plussar snart båda två. 

• Matematik
    Tetran skrev 2010-07-16 13:39:14 följande:
    Såg att du har lååång väg till 35 Flört.  
    Hoppas vi plussar snart båda två. 
    haha, jo jag har en bit kvar dit :P Men som sagt, vi får hoppas att det funkar nu för oss båda.
Svar på tråden Börjar med pergotime om ca 4 veckor! Fler? :)