• Rosy

Är bugaboo parasoll något att ha?

Funderar på att köpa ett till vagnen, är ni andra nöjda med parasollen?

• Svar på tråden Är bugaboo parasoll något att ha?
  • Rosy

Finns det ingen som äger en sådan?

• madebyinferno

Fungerar väl lika bra som vilket annat parasoll som jag haft tidigare men det är ju speciella fästen som bara passar bugaboo´s vagnar - det framgår inte vilken vagn du har men jag förutsätter att du har en bugga av något slag

A creative mess is better than tidy idleness
  • Rosy
    madebyinferno skrev 2010-07-14 21:03:23 följande:
    Fungerar väl lika bra som vilket annat parasoll som jag haft tidigare men det är ju speciella fästen som bara passar bugaboo´s vagnar - det framgår inte vilken vagn du har men jag förutsätter att du har en bugga av något slag
    Jo men jag tänkte mest på om parasoll på barnvagn fungerar och fyller sin funktion och inte bara är en onödig pryl, kostar ju hela 450 kr. Ja, jag har en bugga!
  • YokohamaNr2

Jag tyckte faktiskt bara att det var jobbigt och ivägen, iom att du går så måste du justera parasollet var 3dje minut och det kändes som att det aldrig blev riktigt rätt. Det andra negativa är att det inte finns något bra sätt att förvara det i vagnen när det inte används, det är för långt för att ligga bra i korgen under

Jag tyckte det var smidigare att hänga över en tunn sarong, men ja det är lite jobbigt när de är vakna

Har en bugga cameleon med tillhörande parasoll

• madebyinferno
    Rosy skrev 2010-07-15 16:15:49 följande:
    Jo men jag tänkte mest på om parasoll på barnvagn fungerar och fyller sin funktion och inte bara är en onödig pryl, kostar ju hela 450 kr. Ja, jag har en bugga!

Har ett parasoll men det är sällan jag använder det nu när tösen är mer rörlig och gärna sitter och sliter i det Använde det väl inte så mycket när hon var liten och låg ner heller vill jag minnas eftersom det svajar och rör sig av gunget vid ojämt underlag och vinden, mest använt blev det om tösen sov i skuggan som lite extra skydd

Så det är nog inget måste utan en smaksak och för pimpning

A creative mess is better than tidy idleness
Svar på tråden Är bugaboo parasoll något att ha?