• Hussse1

Favorit storlek tjejer?

Hej! Jag har undrar helt enkelt om vad ni tycker om detta, min kuk ligger pa 18,5cm och 14cm tjock, jag har alltid haft lite komplex pga jag tycker den ar liten. Men min flickvan sager rakat motsatsen sa nu vill jag veta om hon sager sa for att vara snall eller hur de ligger till??

• Svar på tråden Favorit storlek tjejer?
  • Clobberella

Nej den är inte liten, och nej det spelar ingen roll hur stor snopp man har så länge den inte är extrem åt något håll. Mindre än 10 och större än 20 är ju bara löjligt, men allt där emellan funkar bra.

• Anonym (perfekt)

Jag tycker den verkar helt perfekt i storlek, och om din flickvän gillar/älskar den ska du va nöjd! Tror min pojkvän ligger nånstans i längd o omkrets som din! Glad

Men alla gillar ju olika! För någon kanske du är på tok för stor/liten, och för någon (din flickvän^^) är du den perfekta!

• redneck girl

var nöjd med vad hon säger.varför skulle hon driva med dig.min favorit stl är ju gubben minns stl...ca 19 cm och skapligt grov.den sitter som gjuten i mig,så jag är nöjd.
    sen sitter det nog inte bara i stl.mannen bakom kuken ska ju ha något vettigt innanför pannbenet med.så hänga upp sig på en stl ska man inte göra.de ska ju kunna sin sak med,både med tunga,kuk och händer.någon som snackar om sin stora kuk är ju inget att hänga i julgranen.

• Hussse1

Tack för alla svar :D Verkar bättre än vad man själv trodde! Påstår ju att man har koll på vad man gör i sängen men man kan ju aldrig vara riktigt 100 på att de är så sant jämt. Men då vet ja att man inte är minst på jorden iaf =) Ser gärna att de kommer in flera åsikter å synpunkter :)

• Lillsnufflan

Komplex behöver du inte ha, din flickvän har rätt, det är inte litet. Men faktum är att storleken faktiskt inte är särskilt viktig, en slida anpassar sig efter det som stoppas in. OK, alldeles för galet stor kan nog göra ont och det kanske finns en nedre litenhetsgräns där man tillslut inte känner något alls (men då handlar det om smalhet och inte längd) men jag har aldrig stött på problemet. De enda gånger jag inte har känt så mycket har varit när den inte varit riktigt hård. Förresten är det helt andra förmågor än utformningen på penis som avgör ens skicklighet i sängen.

• Nyfiken gul

Det är inte längden och mängden som räknas utan rycket och knycket....

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anonym (Lovergirl)

Min ena älskare har en normal, åt det mindre hållet. Min andra älskare har en jättestor, jag har ju inte mätt den, men en bra bit över 20 lär den vara.

Alltså, min erfarenhet är att de något mindre blir betydligt hårdare, man kan hänga morgonrocken på hans stånd, den är hård som en pinne. Den större blir inte alls lika hård, och den kan definitivt inte stå rakt ut/upp även om den går alldeles utmärkt att nuppa med.

Så, olika snoppar har förutom olika storlek även olika egenskaper. Men en stor kuk gör definitivt ingen bra älskare. Och olika varianter har olika områden de är bättre/sämre på. Ska jag vara helt ärlig föredrar jag den hårda varianten...

• Nyfiken gul

att ha en stor kuk gör inte automatiskt att man är en bra älskare, det är vad man gör med sina centimetrar som räknas.

• Hussse1

Kul att så många engagerar sig i att svara å ger mig ett bättre perspektiv på hur det ligger till som! Men jag vet mycket väl att i sexet så äre inte strl som spelar nån roll utan som sagt hur man använder den som ;) Men de ja vill ha era åsikter om är om ni tycker min är liten/mellan/stor och vad damerna tycker mest om strl mässigt på tjocklek å längd :)

• Nyfiken gul
    Hussse1 skrev 2010-07-14 18:30:29 följande:
    Kul att så många engagerar sig i att svara å ger mig ett bättre perspektiv på hur det ligger till som! Men jag vet mycket väl att i sexet så äre inte strl som spelar nån roll utan som sagt hur man använder den som ;) Men de ja vill ha era åsikter om är om ni tycker min är liten/mellan/stor och vad damerna tycker mest om strl mässigt på tjocklek å längd :)
    men det går ju inte att svara på eftersom alla är olika och alla har olika förutsättningar att jämföra med.  Att din penis enligt "normen" anses något över medel (som är 15 cm) så säger ju det ingenting....

Din penis är normalstor och din flickvän klagar inte.. .   så?

jag har haft en stor mängd älskare och fortfarande är jag av den åsikten att hur man upplever storleken beror helt å hållet på hur man använder den...  Ja självklart märker man ju om den är alldeles för stor eller på tok för liten... men allt därimellan menar jag...

Min man har ungefär samma storlek som dig och den passar mig utmärkt och jag anser att den är stor , mitt ex ligger där också i storleken men han upplevde jag som både liten och "fnuttig" - fast han ju inte var liten... men han var därmed inte heller någon bra älskare. 

förstår du hur jag tänker här?
Svar på tråden Favorit storlek tjejer?