Hussse1 skrev 2010-07-14 18:30:29 följande:
Kul att så många engagerar sig i att svara å ger mig ett bättre perspektiv på hur det ligger till som! Men jag vet mycket väl att i sexet så äre inte strl som spelar nån roll utan som sagt hur man använder den som ;) Men de ja vill ha era åsikter om är om ni tycker min är liten/mellan/stor och vad damerna tycker mest om strl mässigt på tjocklek å längd :)
men det går ju inte att svara på eftersom alla är olika och alla har olika förutsättningar att jämföra med. Att din penis enligt "normen" anses något över medel (som är 15 cm) så säger ju det ingenting....
Din penis är normalstor och din flickvän klagar inte.. . så?
jag har haft en stor mängd älskare och fortfarande är jag av den åsikten att hur man upplever storleken beror helt å hållet på hur man använder den... Ja självklart märker man ju om den är alldeles för stor eller på tok för liten... men allt därimellan menar jag...
Min man har ungefär samma storlek som dig och den passar mig utmärkt och jag anser att den är stor , mitt ex ligger där också i storleken men han upplevde jag som både liten och "fnuttig" - fast han ju inte var liten... men han var därmed inte heller någon bra älskare.
förstår du hur jag tänker här?