• Leelo

Förlängning i grenen för body då bebisen vuxit ur storleken?

I usa finns det 'förlängare' till baby bodys , en skarvbit med tryckknappar som man fäster i bodyn i grenen, som gör att man kan använda bodyn även om bebisen blivit lite för lång för plagget.

Finns det liknande i sverige? har  sökt men ej hittat.

• Svar på tråden Förlängning i grenen för body då bebisen vuxit ur storleken?
  • VildVittra

Tänkte också svara onetexs...lol

ser du redan fått svar

Kram

Nicholas 11 juli -04, Isabella 9 april -10
  • Leelo

tackar, hittade massor nu då jag såg vad det hette Tungan ute

• KossanMuu

Jag köpte sånna men insåg att det var totalt onödigt eftersom dottern växer ur i ärmarna samtidigt som på längden. Så det funkar bara på kortärmade. Men det kanske ni andra var smarta nog att lista ut innan ni köpte produkten :P

♥ Clara 14 februari 2010 ♥ - kossanshandarbete.blogg.se
  • vivianne
    KossanMuu skrev 2010-07-15 21:27:15 följande:
    Jag köpte sånna men insåg att det var totalt onödigt eftersom dottern växer ur i ärmarna samtidigt som på längden. Så det funkar bara på kortärmade. Men det kanske ni andra var smarta nog att lista ut innan ni köpte produkten :P
    Det beror nohg lite på hur ungen är "skapt" - min äldsta tjej hade jättelång överkropp och var väldigt smal. Bodyförlängaren var nog vårt bästa köp! Med tvåan har de inte använts alls lika mycket, hon är väl mer "provdockeformnad" antar jag
  • KossanMuu
    vivianne skrev 2010-07-15 21:30:21 följande:
    Det beror nohg lite på hur ungen är "skapt" - min äldsta tjej hade jättelång överkropp och var väldigt smal. Bodyförlängaren var nog vårt bästa köp! Med tvåan har de inte använts alls lika mycket, hon är väl mer "provdockeformnad" antar jag
    Min dotter är också väldigt långsmal, men hon kanske har ovanligt långa armar då :P haha inte omöjligt för jag har samma problem med tröjor :P
    ♥ Clara 14 februari 2010 ♥ - kossanshandarbete.blogg.se
Svar på tråden Förlängning i grenen för body då bebisen vuxit ur storleken?