Anonym (jag oxå!! =)) skrev 2010-07-17 23:07:39 följande:
Jag är likadan.. Tycker inte p-rullar där killar är med i, är särskilt tändande alls faktiskt.
Älskar att titta på när fler tjejer leker med varandra, gärna med olika leksaker.
För min del så handlar det nog mer om att i rullar med killar i så handlar det mer om att killen ska få dunka på bruden och bli avsugen och får njuta av fulla drag... Tjejen är mer ett redskap för deras njutnings skull.
Medans i en p-rulle där det är tjejer i så koncentreras det mer på att tjejerna ska njuta. Plus att jag helt enkelt tycker att tjejer är vackrare varelser än killar.
Hade kunnat vara jag som skrivit det inlägget, för precis så tänker jag med! Tjejerna i vanliga p-filmer är bara redskap för männens njutning och "manlighet", medans det ofta fokuseras mer på tjejens njutning när det är tjejsex i filmerna. Dock finns det ju undantag där med som inte är så bra, tex när det blir för "mycket" och det tydligt syns att dom bara visar upp sig, eller när det är för soft och för lite "riktig" sex (deras tungor nuddar ju knappt ibland när dom slickar), men när det är bra så är det riktigt bra