• Anonym (sugen)

Är hetero fast tänder som f*n på att se på pfilm när tjejer håller på. Någon mer tjej som känner samma??

Precis som rubriken lyder ;)

Helt tokig blir jag, å kan inte låta bli att leka efteråt.
    OBS: jag har ett helt fantastiskt sexliv med killen! Kan inte få de bättre. MEN så kåt jag blir av att se två tjejer på film. Är väl att tjejer vet va dom vill ha ;)

• Svar på tråden Är hetero fast tänder som f*n på att se på pfilm när tjejer håller på. Någon mer tjej som känner samma??
  • Anonym

Det är ju inte så noga att sätta stämpel på sig själv, jag känner likadant men har aldrig blivit kär i en tjej. Många av de bi/gay-kompisar jag har säger att jag också är bi fast att jag håller fast vid den heterosexuella normen. Så kan det mycket väl vara, men som sagt, det spelar ingen roll. Jag ser det som att man är en sexuell människa.

• Anonym (Q36)

Jag är likadan, jag älskar att kolla på filmer med två tjejer, eller tjejer som onanerar.

Håller med föregående talare, det är inte så viktigt med etiketter. Det har hänt ett par gånger att jag har tänt på tjejer som jag har träffat och varit förälskad i en tjej en gång. Så kanske är jag inte helt hetero. Men som sagt, varför inte bara nöja sig med att vara sexuell? Glad

• Anonym

Jag känner samma sak :) jag blir jäkligt kåt av att se tjejer smeka varann, el när de håller på mot varann. Brukar alltid "leka" när jag sett sånt. Men känner dock, efteråt.. lite  skuld. El jag känner mig nästan äcklig. Jag har sambo och barn o tänder inte på tjejer om jag tillex skulle se nån tjej som ser bra ut så blir jag inte direkt kåt. Utan just i filmer när de tar på varan. Åhh jäkligt härligt att se :)

• Anonym (sugen)
    Anonym skrev 2010-07-17 22:01:44 följande:
    Jag känner samma sak :) jag blir jäkligt kåt av att se tjejer smeka varann, el när de håller på mot varann. Brukar alltid "leka" när jag sett sånt. Men känner dock, efteråt.. lite  skuld. El jag känner mig nästan äcklig. Jag har sambo och barn o tänder inte på tjejer om jag tillex skulle se nån tjej som ser bra ut så blir jag inte direkt kåt. Utan just i filmer när de tar på varan. Åhh jäkligt härligt att se :)

Du ska inte känna dig äcklig, du ser ju nu att det finns fler än dig som blir kåt av att se sådan på film :)
    jag leker direkt när jag sett litt av det.. Skit härligt.

• Anonym (jag med)

Jag tänder oxå massor av att se porrfilm med tjejsex, är hetero och skulle aldrig kunna bli kär i en tjej, men jag hade gärna testat att ha sex med en tjej. Nu är jag ju redan gift så det lär väl tyvärr aldrig bli av...

• Anonym (jag oxå!! =))

Jag är likadan.. Tycker inte p-rullar där killar är med i, är särskilt tändande alls faktiskt.
    Älskar att titta på när fler tjejer leker med varandra, gärna med olika leksaker.
    För min del så handlar det nog mer om att i rullar med killar i så handlar det mer om att killen ska få dunka på bruden och bli avsugen och får njuta av fulla drag... Tjejen är mer ett redskap för deras njutnings skull.
    Medans i en p-rulle där det är tjejer i så koncentreras det mer på att tjejerna ska njuta. Plus att jag helt enkelt tycker att tjejer är vackrare varelser än killar. 

• Anonym (Lite galen)

Jag tycker oxå det é helt underbart att se två tjejer som slickar varandra eller leker med varandras bröst, jag tror att det kan ha att göra med att tjejer har ett annat sätt att röra vid varandra än vad en kille och tjej har. Nu é jag väl en tjej som på ngt sätt tror att alla människor är bi men att vi väljer sida och oftast håller vi oss där när vi väl bestämt oss. Själv är jag straight men har testat att ha det skönt med tjejer. När jag va yngre och utforskade lite så hade jag o några kompisar lite mysigt emellanåt där vi testade att både slicka och smeka och visst var det skönt men av någon anledning så har jag ändå hållit mig till killar - konstigt.

• Anonym (jag med)
    Anonym (jag oxå!! =)) skrev 2010-07-17 23:07:39 följande:
    Jag är likadan.. Tycker inte p-rullar där killar är med i, är särskilt tändande alls faktiskt.
    Älskar att titta på när fler tjejer leker med varandra, gärna med olika leksaker.
    För min del så handlar det nog mer om att i rullar med killar i så handlar det mer om att killen ska få dunka på bruden och bli avsugen och får njuta av fulla drag... Tjejen är mer ett redskap för deras njutnings skull.
    Medans i en p-rulle där det är tjejer i så koncentreras det mer på att tjejerna ska njuta. Plus att jag helt enkelt tycker att tjejer är vackrare varelser än killar. 
    Hade kunnat vara jag som skrivit det inlägget, för precis så tänker jag med! Tjejerna i vanliga p-filmer är bara redskap för männens njutning och "manlighet", medans det ofta fokuseras mer på tjejens njutning när det är tjejsex i filmerna. Dock finns det ju undantag där med som inte är så bra, tex när det blir för "mycket" och det tydligt syns att dom bara visar upp sig, eller när det är för soft och för lite "riktig" sex (deras tungor nuddar ju knappt ibland när dom slickar), men när det är bra så är det riktigt bra
  • Anonym (hetero)

jag är hetero och gift, men jag har något som lesbiska tjejer gillar tror jag för det är rätt många som flirtar. Och jag flirtar tillbaka, så gör det mig bi då? Kan tycka vissa tjejer är riktigt heta, och skulle vilja testa att smeka och kyssa!

• Anonym (jag oxå!! =))
    Anonym (jag med) skrev 2010-07-17 23:28:14 följande:
    Hade kunnat vara jag som skrivit det inlägget, för precis så tänker jag med! Tjejerna i vanliga p-filmer är bara redskap för männens njutning och "manlighet", medans det ofta fokuseras mer på tjejens njutning när det är tjejsex i filmerna. Dock finns det ju undantag där med som inte är så bra, tex när det blir för "mycket" och det tydligt syns att dom bara visar upp sig, eller när det är för soft och för lite "riktig" sex (deras tungor nuddar ju knappt ibland när dom slickar), men när det är bra så är det riktigt bra
    Japp det håller jag definitivt med om.
Svar på tråden Är hetero fast tänder som f*n på att se på pfilm när tjejer håller på. Någon mer tjej som känner samma??