Trött , illamående, hungrig.............
Trött, illamående och hungrig............känner ni igen er, vill bara hem o sova men jobbar i två timmar till, är i vecka 8 och känner mig uppblåst över magen, hur mår ni ??
Trött, illamående och hungrig............känner ni igen er, vill bara hem o sova men jobbar i två timmar till, är i vecka 8 och känner mig uppblåst över magen, hur mår ni ??
Kanner mig precis likadan. Mar jatteilla och maste ga och spy stup i kvarten. Ar i vecka 7 och forsoker att verka "normal" har pa jobbet, usch, usch, usch. Vad gor du nar du mar illa? Hoppas verkligen att illamaendet avtar snart!
Här är en till, är i v7+3..
Illa mående hela dagarna, man känner sig som åksjuk ständigt...
Och att man är trött, hungrig hela tiden, men det till att kämpa på
Tänk så skönt det hade varit att få vara hemma från jobbet och bara soooova. har visserligen varit hemma för illamående i 2½ dag och allt jag för är just att zzzzzoooova.
Är i vecka 11...
jag är bara i vecka 6..är också helt trött hela tiden..känns som att man skulle kunna sova dygnet runt. Mår även lite illa nästan hela tiden och är uppspänd över magen.
Får hunger attacker då jag bara mååååste äta, slocknar 10 på kvällen (brukade lägga mig vid 1 förut) illamåendet håller jag som tur är i schack med medicin.
Vad ar sakert att atta mot illamaende? Vill ju inte riskera det lilla froets halsa.
medicinering, menar jag da..
Mrs Lycklig: Min medicin heter Cariban och är utskriven av en gynekolog. Det enda som funkat för mig, provat nästan allt.
Been there. Done that. (I v. 11) Vill bara säga att det finns ljusning! Har dock problemet att jag vill äta hela tiden. Har alltid med mig frukt (och godis). Mackor är guld värt. Har på jobbet en blåbärsdryck som jag tar en shot av då och då för att få i mig något. Mitt största problem är att viss mat blir jag äcklad av. Har någon tips på mat som funkar för er? Jag har big problems med halsbränna så en del grejer går automatiskt bort.
Halsbränna blir värre med rökt mat, som kaviar, bacon, makrill, rökt skinka på mackan osv... Jag undviker det och klarar mig hyfsat. Jag äter tabletter i och för sig, men kan INTE äta äpple, citrusfrukter och kan inte dricka mjölk... hmmm... undrar varför. Äter mängder med ost, så pyret inte ska gå miste om kalciumet...