• Anonym (E)

Hur säga att jag vill att han ska raka ryggen?

Kan tyckas vara ett väldigt litet problem. Men hur ska jag säga att jag vill att han gärna rakar ryggen utan att han tar illa upp? Det är inte mycket hår, men lite uppe på skulderbladen mot nacken och lite på axlarna. Inte värsta skogen men tillräckligt för att det ska få mig att bli lite äcklad. Han frågade lite på skoj en gång om jag tyckte att han skulle raka magen, men då sa jag "nej, raka här istället" och pekade på ryggen. Då sa han "meen du ska ju tycka om mig som jag är!" , och ja.. Själv hade jag blivit jättestött om han skulle säga nått negativt om någonting jag inte kan styra över. Fast å andra sidan, det är ju så enkelt. JAG kan raka det på honom om det är så.

Hur säger jag det för att låta snäll men ändå så han gör det? :-P

• Svar på tråden Hur säga att jag vill att han ska raka ryggen?
  • Anonym

Du är jättefin som du är men det skulle vara lite extra hett ifall du skulle prova att raka här något gång? Är det någonting du vill att jag ska testa? ; ) och om han gör det så visa hur mycket du tänder på det då...

• Anonym

gör som jag gjorde. Köp en liten kärleksgåva. :D Ett gäng vaxplattor. Sen har ni en mysig kväll med vin och sådant. När ni är lite lulliga så börjar ni vaxa ryggen. Blir nog ganska mycket skratt :D Det blev det för oss iaf

• Anonym (vägra rakning)

Stackars man, låt hans päls vara! Den rakhysterin som är, är en katastrof, risken är att han får kvisslor och infektioner efter en sådan behandling! Håret på bålen är manligt - låt han behålla sin manlighet!

• Anonym (Lilo)

Om du rakar ryggen så fortsätter jag raka muttan/benen/under armarna. Annars kan vi vara håriga lyckliga familjen om du häldre föredrar det? =)

• Anonym (E)

Haha, tack för förslagen! Han är bortrest ikväll, men när han är hemma igen så ska jag försöka få ordning på det där..

• Anonym (Lilo)
    Anonym (vägra rakning) skrev 2010-07-15 19:26:39 följande:
    Stackars man, låt hans päls vara! Den rakhysterin som är, är en katastrof, risken är att han får kvisslor och infektioner efter en sådan behandling! Håret på bålen är manligt - låt han behålla sin manlighet!
    Visst men då kan ju ts även låta sitt hår växa fritt. Varulvsben långa svarta buskar under armar och i ljumskarna. Visst det är inget fel med det. Men om han vill att HON ska raka sig på vissa ställen så borde han göra det samma för henne. Varför ska bara kvinnan vara slät och hårlös men mannen kan se ut som en jävla apa. Och jag förstår ts. Hår på ryggen är extremt osexigt. Jag hade bett min karl raka bort det om han hade haft rygghår. 
  • Anonym (E)
    Anonym (Lilo) skrev 2010-07-16 07:54:50 följande:
    Visst men då kan ju ts även låta sitt hår växa fritt. Varulvsben långa svarta buskar under armar och i ljumskarna. Visst det är inget fel med det. Men om han vill att HON ska raka sig på vissa ställen så borde han göra det samma för henne. Varför ska bara kvinnan vara slät och hårlös men mannen kan se ut som en jävla apa. Och jag förstår ts. Hår på ryggen är extremt osexigt. Jag hade bett min karl raka bort det om han hade haft rygghår. 
    Ja, precis. Han gillar när jag rakar muttan men får väl sluta med det då om han vägrar raka ryggen. Man kan ju inte ha kakan och äta den .
  • Anonym (-.-)

Har lite samma problem.... egentligen bryr jag mig inte då han haft så sen vi träffades, men det vore ju kul att se hur det såg ut utan. Tidigare tyckte han det var jobbigt på stranden och så (han är ung), men nu verkar han släppt det och då känns det ju dumt att dra upp det och eventuellt göra honom osäker igen. Suck.

• Anonym (Hrrmmm)

Hur länge har ni varit tillsammans? Tror du att det finns en chans att du kanske vänjer dig vid pälsen? Det gjorde i alla fall jag. Nu skulle jag gråta om han bad mig om hjälp att raka bort pälsen på ryggen. Fy fan för att ligga och klappa en spikmatta i stället...

För något bra råd har jag inte att ge. Kan bara trösta dig med att första gången jag såg att han hade päls blev jag chockad. Jag brukade ha EN fasa, "tänk om han har jätteliten snopp!" brukade jag tänka innan jag såg en man naken. Och så visade det sig att han var rejält hårig överallt i stället...lite dråpligt, faktiskt. Men jag älskar honom bokstavligt talat med hull och hår.

Svar på tråden Hur säga att jag vill att han ska raka ryggen?