• aLttjolajban

Anser du att barn ska bada nakna på allmän badplats?

Efter ha halkat in i en tråd där TS tycker att barn ska ha badkläder på allmän plats så gör jag nu denna omröstning

Anser du att barn ska bada naket på allmän plats,där barnen kan utsättas för "fara"?
    I dagen samhälle finns många konstiga små äckel,mobilkamrer.
    Alla tycker inte om att få en rumpa/kön i ansiktet när de badar
    Visa respekt mot andra badgäster och era barn!
    Våra barn använder alltid badkläder,de ska inte utsättas för nått litet äckel

Bada naken hemma på tomten är okej,men inte på allmän badplats.
    Det finns nudistbad om man nu promt vill visa sina barn nakna

Tycker d att barn ska bada naket på allmän badplats?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Anser du att barn ska bada nakna på allmän badplats?
  • Clobberella

Jag tycker att alla ska få bada nakna om de vill. Att tro att ett par minimala badbyxor utgör något skydd från pedofiler är ganska naivt.

• Michisen

Ska och ska. Jag anser inte att de "ska" ha vare sig badkläder eller inte, det är upp till var och en att bedöma hur man själv vill göra. Kan tyvärr inte rösta, eftersom jag inte kan rösta ja - barn ska bada nakna eller nej - barn ska bada med badkläder och andra alternativ har du ju inte med.

För att undvika kritik, säg ingenting, gör ingenting, var ingenting. - E. Hubbard.
  • MysTic PrincesS

Ja de ska ha möjligheten till det iaf.

Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
  • lokisse

nej jag tycker att dom kan fa vara nakna pa stranden men när dom är i vattnet tycker jag att en badbralla bör tas pa för att slippa ha barnbaj i vattnet.

Difficile est saturam non scribere
  • Majsan70

Ja de SKA få ha det valet! Stör man sipå ett naket barn kan jag tycka man har allvarliga problem. Tror man at en baddräkt eller en bikini skyddar mot sjuka människor som pedofiler tex. så är man oerhört naiv.

• Kazeer

Menar du SKA i betydelsen MÅSTE?

Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • Queenie70

Klart att man inte MÅSTE/SKA...men självklart ska småttingar kunna bada nakna.

• Lalalong

Ska och ska, det kan man väl inte säga.
    Men det är klart de ska kunna och få bada nakna.

Klara 060504, Alva 100117
  • MikuAndSaraLi

Min dotter brukar ha ett par kortbyxor och ett linne (eller en klänning) på sej när vi badar på allmän plats.
    Det tycker jag andra föräldrar också ska se till att deras barn gör.
    Jag stör mej itne på det - men när det sitter en massa gubbar med ölburk i handen PRECIS vid de platser alla vet att speciellt barn brukar bada - då tycker jag man kan tänka två gånger p åvad ens unge har på sej.
    Bättre med kläder än helnaken.
    Och nej, jag anser itne att minimala badbyxor, bikinis och små, små icke-täckande baddräckter heller passar sej på ett litet barn.
    (Varför en BIKINI på ett litet barn?! VARFÖR? Det kommer jag nog aldrig fatta.)
    Det finns jättefina kläder att köpa som är speciellt för badande.
    Babyland gör reklam för dom jätteofta.

• BlommyNess12

Ja, om de vill så ska de få det, eller om man spontanstannar på stranden och inte har några badbrallor med!

Svar på tråden Anser du att barn ska bada nakna på allmän badplats?