töjningar?
Hur lång tid tar det innan en töjning växer igen?
Jag har haft en töjning i örat på ca 5-6 mm och har nu bestämt mig för att ta ut den, hur länge ungefär dröjer det innan det växer igen?
Hur lång tid tar det innan en töjning växer igen?
Jag har haft en töjning i örat på ca 5-6 mm och har nu bestämt mig för att ta ut den, hur länge ungefär dröjer det innan det växer igen?
Det borde ju inte ta sån lång tid, jag har 14, när jag låg inne på bb så hade jag dem inte i på två dagar, sen när jag kom hem fick jag knappt i ett par tolvor. Så det går ganska snabbt!
Det tar inte så lång tid, men det finns alltid en risk för att hålet inte drar ihop sig helt.
jag hade 6mm och det drog ihop sig jäkla snabbt.
Nu är hålet nästan "normalstort" :)
Tror det är väldigt olika från person till person
Ingen aning med dom mindre men mina 50 gick ner till 20-30 på nån vecka bara
Beror mycket på hur själva töjnings prosseduren går till också.
Spräcker man örat mycket finns chans att det inte drar ihop sig mycket alls om ens något.
Annars om du tog det lugnt och försiktigt borde det inte ta så jätte lång tid...
"Spräcker" = töjjer för mycket för snabbt ^^
Hej hej.
Det beror lite på hur länge du har haft dom, men dom brukar dra ihop sig snabbt.
Det är inte säkert det blir som ett "normalt" hål igen och det växer inte ihop heltsom när du inte hade något alls.
Man kan sy ihop hålen om du inte skulle trivas med resultatet som blir efter töjningen.
Men vänta iallafall minst 4-6 månader innan och se hur det blir.
Jag är en utbildad piercer och önskar dig en bra fortsättning.
MVH/ Pieca
Det är väldigt individuellt. Jag har vänner som haft 6mm vars hål fortfarande inte är igenväxta (efter något år) och andra med 30+mm som har växt igen riktigt ordentligt. Du får märka och se helst enkelt!
Hej hej.
Det beror lite på hur länge du har haft dom, men dom brukar dra ihop sig snabbt.
Det är inte säkert det blir som ett "normalt" hål igen och det växer inte ihop heltsom när du inte hade något alls.
Man kan sy ihop hålen om du inte skulle trivas med resultatet som blir efter töjningen.
Men vänta iallafall minst 4-6 månader innan och se hur det blir.
Jag är en utbildad piercer och önskar dig en bra fortsättning.
MVH/ Pieca