• Ysta

Förlovningsringar från Ur&Penn eller annat ställe?

Har kikat lite på de fina förlovningsringarna i silver som finns på Ur&Penn men nu undrar jag om någon vet - ingår det gravyr i deras priser?

Tar gärna emot tips på sidor med förlovningsringar i silver där priset ligger på max runt 500 kr för båda ringarna

• Svar på tråden Förlovningsringar från Ur&Penn eller annat ställe?
  • Nyfiken gul

Kika hos Guldfynd dom har ju alltid en massa rabatter och extrapriser på förlovningsringar. Dom har ju också även fina silverringar som går utmärkt att använda sig av.

gravyr brukar alltid kosta extra.

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Ysta

Tack för era svar men missade ni att jag skrev max 500 kr för båda ringarna? Guldfynds ringar på minst 1500 kr st.

Ja Ur&Penn har både guld och silver ringar. De vi kikat på ligger kring 150 kr st, vill ha väldigt enkla släta ringar i silver.

• Ingrid1989

gravyren ingår ibland, det varierar. men får man betala kostar det runt 50 bara..

• Ysta
    Sofiaochjonas skrev 2010-07-16 21:31:51 följande:
    dom på ur och penn är bara i 9 karat..så du vet.
    Jag är inte intresserad av de i guld, vill ha silver!
  • Sofiaochjonas

blev nämligen förundrad över hur billiga dom var, såg då att det stod i liiiiten text, att det var 9 karat. Dock var det några år sedan, dom kanske har ändrat sina priser?

Men googla på billiga förlovningsringar, du kan säkert få tag i något där =)

• Sofiaochjonas

s

Ysta skrev 2010-07-16 21:33:50 följande:
    Jag är inte intresserad av de i guld, vill ha silver!
    såg det nu ^^ ursäkta då..
  • Nyfiken gul
    Ysta skrev 2010-07-16 21:28:44 följande:
    Tack för era svar men missade ni att jag skrev max 500 kr för båda ringarna? Guldfynds ringar på minst 1500 kr st.

Ja Ur&Penn har både guld och silver ringar. De vi kikat på ligger kring 150 kr st, vill ha väldigt enkla släta ringar i silver.
    nja.. guldfynd har alltid en massa rabatter och sånt och allra helst nu nrä det är sommar och många just gifter sig och förlovar sig.

Kolla i alla fall!!

Vi köpte våra ringar där och vi gav inte mer än 500 kr per ring och jag vet att det även fanns billigare ringar då.  Många kan ju få tjejens ring för 1 krona och sånt om man väljer ur ett visst sortiment. Så jag tycker ändå att du ska gå in och titta.
    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • sataya

jag skulle nog kolla runt på olika ställen på nätet istället men jag vet inte exakt var de kan ha så pass billiga isf..
    köpte våra vigselringar (som man även kan ha som förlovningsringar) på www.vigselringar.se har mycket fint i olika prisklsser dock inte riktigt så lågt men billigare än guldfynd har på samma ringar...

• Ida1990
    Ysta skrev 2010-07-16 21:28:44 följande:

Men guldringarna måste vara mycket dyrare väl?
    Leo 2010 02 05 <3
  • Tina83

vänta istället och spar pengar till du hittar det du söker.

Svar på tråden Förlovningsringar från Ur&Penn eller annat ställe?