• Anonym (:()

Kiss vid orgasm

Hjälp nu ikväll när ja hade lite mysigt med min vibrator och när de e som skönast och ja verkligen  e på g till en orgasm  så kissar ja på mig varför blir de så? de bara spruta ut och ja kunde verkligen inte knipa igen konstigt nog, kommer aldrig kunna slappna av helt me min kille om de här händer igen :( Nån som har vart me om samma sak?? och varför blir de så???

• Svar på tråden Kiss vid orgasm
  • datub
    Anonym (:() skrev 2010-07-16 21:45:15 följande:
    Hjälp nu ikväll när ja hade lite mysigt med min vibrator och när de e som skönast och ja verkligen  e på g till en orgasm  så kissar ja på mig varför blir de så? de bara spruta ut och ja kunde verkligen inte knipa igen konstigt nog, kommer aldrig kunna slappna av helt me min kille om de här händer igen :( Nån som har vart me om samma sak?? och varför blir de så???
    Det är inte urin, och du kissar inte på dig.
    Det är fontänorgasm.
    Slå upp namnet så vet du vad det är,

Ingen fara,. Love it.
  • Anonym

Fast det är ju medicinskt bevisat att fontänorgasmer är just urin. En läkarstudent skrev om det här på FL för ett tag sedan, men nu kommer jag inte ihåg i vilken tråd det var.

• datub
    Anonym skrev 2010-07-16 23:15:30 följande:
    Fast det är ju medicinskt bevisat att fontänorgasmer är just urin. En läkarstudent skrev om det här på FL för ett tag sedan, men nu kommer jag inte ihåg i vilken tråd det var.
    Nej, det är inte urin, det kommer från körtel, och inte från urinblåsa.
    Det är samma vätska som slidan sprutar in, innan ett samlag,så att  HERR penisen ska röra sig lättare.
    fast vätskan är mycket mycket mera.den är vitt och smakar inget.( smakar en anning urin ).

Jag tycker att det är väldigt upphetsande att se Fontänorgasm.
    Jag tycker att jag har lyckats att ge henne en skön fontänorgasm.
  • Anonym (slyna)

Är oxå en av dom som upplever det där vid sällsynta tillfällen och jag är ganska säker på att det är urin! "Fenomenet" inträffar vid g-punktsstimulering eller när jag blir fistad men det är ju iofs samma sak (fittan så välfylld så det kan inte bli annat än g-punktsstimulering). Det är blaskigt som urin, gulaktigt och har en viss lukt. 

Ja inte vet jag men jag vet vad jag tror iaf :) 

• Anonym

Njut, om du bara visste hur många som skulle vilja ha det så.

• Anonym (samma)

Jag har samma. Är också ganska övertygad om att det är urin men hoppas annat.
    Hur fan vet man?

• Completorium

Det som kommmer vid en fontänorgasm är inte urin. Den vätskan är i stort sett färg- och smaklös och produceras av ett par körtlar som sitter alldeles innanför urinrörets mynning (Skenes körtlar). Vätskan kommer alltså ut samma väg som urinen.

Däremot så kan det hända att kvinnor som lider lite av inkontinens verkligen kissar på sig vid orgasm, eller att det kommer med lite urin och blandar sig med körtelvätskan.

TS, det verkar som att de flesta killar gillar när tjejerna får fontänorgasm, så du kanske inte behöver vara orolig!

• Anonym (L)

Jag får fontänorgasmer vid 8 av 10 samlag. Bara att gilla läget eller lägga ner. Sambon älskar det dock. Vi har lacklakan och ibland underlägg till säng om det är en snabbis.

Kanske är det urin, men de mängder som kommer när jag får orgasm är inte bara lite grann. Jag går alltid på toa innan. Strunt samma vad det är. När/om du ska ha samlag med en kille så berätta innan. Det brukade jag göra när jag var singel och inledde nåt. Som ett litet handikapp, då vart det inte pinsamt utan spännande.

• Anonym

Jag undrar över en sak.. När jag runkar av min sambo mycket bara runt ollonet får får han typ av en "utlösning" den är också jätte vattnig men kan det vara urin?

Svar på tråden Kiss vid orgasm