• babytigger

tårtdesign i halmstad

har du varit där?

dom har ju ingen fungerade hemsida, o ska skicka en kompis dit o handla..

tänkte om dom har färger, sp och annat till försäljning el gör dom endast tårtor på best?

=)

• Svar på tråden tårtdesign i halmstad
  • babytigger

jag har ingen aning om vart d ligger, läste bara om tårtdesigt i halmstad på nätet =)

• Lia och bäbisen

Hej!

Jag är också på jakt efter tårtdesign...har försökt ringa, men ingen svarar. Puffar tråden för o se om nån vet nåt mer, jag har själv flyttat från stan med behöver lite grejer. Tårtdesign ligger vid nyhem, men jag vet att det (iaf n'r jag bodde där) fanns nåt ute vid flygstaden också, men jag minns inte namnet, eller om det kanske är samma fast de har flyttat!
    Jag är i snabbt behov av svar, är ute efter sugarpaste främst, och tänkte i såfall åka i veckan...

Nån som vet nåt?

• sandrachristofer

dom öppnar väl  1 oktober

• Lia och bäbisen
    sandrachristofer skrev 2010-09-27 15:20:45 följande:
    dom öppnar väl  1 oktober
    Jasså! på järnvägsgatan, stämmer det? Finns ingen info att hitta, inte jag iaf! =)
  • Alfonsina

Beställde bröllopstårta av dem i maj 2009 och då sa hon att de var tvugna att stänga ner för de skulle bli av med lokalen (Flygstaden). Lämnade sen tillbaka tårtställningen på Järnvägsgatan så allt ovan kan ju stämma.

• Lia och bäbisen

Ha, nu visade det sig att det faktiskt verkar vara kompisar till kompisar som äger tårtdesign! De ska enligt mina vänner ha nyöppnat nere i stan nånstans! Fick denna info i helgen som var, så jag vet inte mer än så! Kanske ni som bor i Halmstad kan kika runt lite?

• bananflugan82

Sent svar men... det tårtdesign som låg vid Flygstaden är inte detsamma som nu finns i stan. Dom som hade vid Flygstaden innan har inget längre, en av dom gör lite privat fortfarande!

Mamma till trollen Oliver & Ludvig f. 2010-01-13 minaunderbaraskitungar.blogspot.com/
  • Lia och bäbisen

Nu finns TÅRTMAGI, ligger på Kasten Rönnowsgatan, supermysigt fikaställe. Där går det att köa sugarpaste (ballerinas) och lite annat smått o gott. Utbudet kommer att öka med tiden, de börjar väl lite smått ;)

Svar på tråden tårtdesign i halmstad