hjälp !!
I torsdags fick jag lite gammal blod blandad med slemmig flytning på papper (ursäkta språket :? ) .. jag trodde att det var mensen så klart. När jag skulle på toa igen så var det ingenting i bindan, och när jag torkade mig så var det helt plötsligt vanliga flytningar igen :shock: .. det kanske sätter igång snart tänkte jag, o så var det inget mer med det.
framåt kvällen var det fortfarande ingenting inte på natten heller o inte dagen efter ,eller jo bara en brunaktig flytning, o så var det borta igen. ingen mensvärk eller ömma bröst som jag jämt har innan och vid mens.
Jag hade ringt till rmc första gången jag såg blod o trodde det var mens, ringde o berättade att jag inte gravid denna månad. efter detta ringde jag igen o berättade vad som hände o sköterskan sa att jag skulle ta ett gravtest o höra av mig igen. Jag köpte ett test o testade direkt ingen morgonurin. Jag lämnade testet i toaletten utan att ens titta på det, jag gick tillbax efter 5 min för säkerhetsskull bara ta en titt o kasta den, men då såg jag faktiskt ett svaaaaaaaaagt streck den var jätte svag men den fanns där. jag använder alltid preg för att jag upplevt att dom var bäst o har aldrig fått nåra spökstreck, men detta kanske är ett sådant..
så just nu är jag tok förvirrad, vad var den där blödnningen förnågot?? kan det ha varit min mens? :? .. det har ju gått två dagar nu sen dess o ingeting mer har kommit, den blödningen såg också konstig ut inte som vanlig mens. Den kom på dag 12 efter ÄL så det kan ju inte va en såndär nidblödning? det är väl för sent för en sån?
Jag hatar detta just nu för att jag harfått hopp o det är inte kul för att ja vet att jag kommer bli besviken förr eller senare, därför vill jag inte heller testa, inte än iaf. Snälla rara ni är det nån som har en logisk förklaring?? hjälp :(
p.s jag har pco o är på min tredje pergo kur.