• Hoppetossan 79

Hur vanligt är det egentligen att man plussar före bim?

Ja hur vanligt är det egentligen.
    Man läser så mycket trådar om tidiga symtom och tidit plussande men är det verkligen vanligt att man lyckas plussa innan bim?

Om jag minns rätt har jag testat först ett par dagar efter bim med båda barnen.

Om ni har flera barn och det är olika med varje så ta den senaste graviditeten.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur vanligt är det egentligen att man plussar före bim?
  • Orchido

plussade nio dagar innan bim

• Hoppetossan 79
    Orchido skrev 2010-07-17 16:21:41 följande:
    plussade nio dagar innan bim
    Det måste ju verkligen vara EXTREMT tidigt?
  • BlommyNess12

Jag plussade 7 dagar innan jag skulle ha min mens.

• gryning2

Jag plussade nog på BIM eller möjligen någon dag efter, inte innan.

• UpsyDaisy

2 veckor EFTER beräknad mens. Testade mig flera gånger med hemtest och gick till och med till läkaren och testade mig när mensen fortfarande inte hade dykt upp. Men ingenting. Tog hela två veckor efter beräknad mens innan jag fick plus.

• Thalis

Jag plussade på dag 10 efter ÄL.

Diskutera aldrig med idioter,de drar ner dig till deras nivå och vinner tackvare erfarenhet.
  • Thalis
    Thalis skrev 2010-07-17 18:22:58 följande:
    Jag plussade på dag 10 efter ÄL.
    Jag har aldrig testat positivt så här tidigt!
    Så såg testet ut, tycker att man ser klart och tydligt ett plus trots att bilden är suddigt..

BIM -5
    Diskutera aldrig med idioter,de drar ner dig till deras nivå och vinner tackvare erfarenhet.
  • Väntan på en liten

Jag plussade 3 dagar före BIM. Känner andra som sägs ha plussat 6 dagar efter sex/ÄL, det låter lite väl tidigt och dessutom med CB.

Längtar...10 månaders kamp, lätt som en fjäder att bära, tung som bly att mista. MA 7+1 22/5-10
  • Thalis
    Väntan på en liten skrev 2010-07-17 18:32:18 följande:
    Jag plussade 3 dagar före BIM. Känner andra som sägs ha plussat 6 dagar efter sex/ÄL, det låter lite väl tidigt och dessutom med CB.
    Jag har också läst detta och innan jag plussade denna gång (på dag 10) så trodde jag att det var rent bullshit, nu är jag inte lika säker.
    Jag vet när jag hade ÄL eftersom jag var hos gynekologen dagen innan jag fick utslag på Älstickan och för att jag känner av min ÄL.
Svar på tråden Hur vanligt är det egentligen att man plussar före bim?