• Anonym (Orolig, HJÄLP!!!)

min kille börjar tappa känslor för mig, vad ska jag göra hjälp!!!/ ledsen och orolig

HEJ ALLA I FAMILJE LIV,
    JAG BEHÖVER VERKLIGEN RÅD OCH BEHÖVER VERKLIGEN PRATA MED NÅGON SOM KAN HJÄLPA MIG VA JAG SKA KUNNA GÖRA OCH SÅ.

JAG KÄNNER MIG SÅ LEDSEN OCH BÖRJAR GRÅTA. MITT HJÄRTA GÖR FRUKTANSVÄRT ONT Gråter.

MIN KILLE BÖRJAR TAPPA KÄNSLOR FÖR MIG, VAD SKA JAG GÖRA HJÄLP!!!/ LEDSEN OCH ORLIG Gråter.  IGÅR NATT SMSADE HAN MIG OCH SA HEJ HEJ KÄRA ROSE, JAG KÄNNER ATT JAG INTE ÄR VARM MOT DIG, BÖRJAR TAPPA KÄNSLOR, VET INTE VARFÖR, SA HAN. SEN SA HAN JAG FICK EN SJUK KÄNSLA - ATT DU INTE ÄR MIN SMAK TYP LÄNGRE?????
    MEN JAG SKA FÖRSÖKA FÅ VARMA KÄNSLORNA TILLBAKA, MEN DET INTE ÄR SLUT MELLAN OSS SÅ DU BEHÖVER INTE TÄNKA NÅGOT SÅNT.
    NU FÅR JAG INGA SÖTTA SMS, EXEMPLAR SOM JAG ÄLSKAR DIG, GODMORGON SÖTA ROSE MITT LIV.
    DET KÄNNS SÅ KALLT. MEN JAG ÄR INTE KALL JAG SMS TILLBAKA VARMA SMS TILL HONOM.
    VI HAR INTE TRÄFFATS PÅ 6 DAGAR PGA JAG HAR VRICKAT FOTEN. KAN DET BERO PÅ DET ELLER?

LIKSOM VA VA Gråter.

VAD SKA JAG GÖRA OF OF JAG HAR INTE ÄTIT PÅ TVÅ DAGAR NU.

SNÄLLA NI SKRIV HÄR JAG VILL VETA VAD JAG SKA GÖRA PLEASE PLEASE, VIKTIGT!!

• Svar på tråden min kille börjar tappa känslor för mig, vad ska jag göra hjälp!!!/ ledsen och orolig
  • Den glade

Det var en svår fråga. Hur länge har ni varit tillsammans?
    Det förslaget jag kan ge här och nu är att foröska prata med honnom om det.
    Vad som är orsaken kan vara många.
    Samma har hänt mig, vi var ihopp 3 månader men jag opptäckte vi inte havde samma intressen tyvärr.
    Men gör dig själv en stor tjänst tjata INTE på honnom då kanske det brar blir sämrre.
    Men så klart har du rättt till en förklaring oavset hur svår den kan vara.

• Robb

Låt han inte prata av sig per sms...
    Be han face dig öga mot öga....
    Lycka till

• Anonym

Ge honom tid, va svårfångad. vill han ha dig så kommer han...

Den glade skrev 2010-07-18 14:57:16 följande:

Det var en svår fråga. Hur länge har ni varit tillsammans?
    Det förslaget jag kan ge här och nu är att foröska prata med honnom om det.
    Vad som är orsaken kan vara många.
    Samma har hänt mig, vi var ihopp 3 månader men jag opptäckte vi inte havde samma intressen tyvärr.
    Men gör dig själv en stor tjänst tjata INTE på honnom då kanske det brar blir sämrre.
    Men så klart har du rättt till en förklaring oavset hur svår den kan vara.

Jag har varit tillsammans nu i 8 månader, men grejen jag har inte gjort något fel plus jag tjatar inte. Ska ge honom lite space men jag känner mig så ensam dem två dagarna Rynkar på näsan
    Robb skrev 2010-07-18 15:11:27 följande:
    Låt han inte prata av sig per sms...
    Be han face dig öga mot öga....
    Lycka till
    Hej Robb, jag bad honom att vi ska träffas imorgon då sa han visst ska försöka träffa dig. Men grejen han smsar mig men säger inte hej hej älskling bara hej hej. Det låter sjukt konstigt, Hjälp!!!!
    Anonym (Orolig, HJÄLP!!!) skrev 2010-07-18 13:25:32 följande:

HEJ ALLA I FAMILJE LIV,
    JAG BEHÖVER VERKLIGEN RÅD OCH BEHÖVER VERKLIGEN PRATA MED NÅGON SOM KAN HJÄLPA MIG VA JAG SKA KUNNA GÖRA OCH SÅ.

JAG KÄNNER MIG SÅ LEDSEN OCH BÖRJAR GRÅTA. MITT HJÄRTA GÖR FRUKTANSVÄRT ONT Gråter.

MIN KILLE BÖRJAR TAPPA KÄNSLOR FÖR MIG, VAD SKA JAG GÖRA HJÄLP!!!/ LEDSEN OCH ORLIG Gråter.  IGÅR NATT SMSADE HAN MIG OCH SA HEJ HEJ KÄRA ROSE, JAG KÄNNER ATT JAG INTE ÄR VARM MOT DIG, BÖRJAR TAPPA KÄNSLOR, VET INTE VARFÖR, SA HAN. SEN SA HAN JAG FICK EN SJUK KÄNSLA - ATT DU INTE ÄR MIN SMAK TYP LÄNGRE?????
    MEN JAG SKA FÖRSÖKA FÅ VARMA KÄNSLORNA TILLBAKA, MEN DET INTE ÄR SLUT MELLAN OSS SÅ DU BEHÖVER INTE TÄNKA NÅGOT SÅNT.
    NU FÅR JAG INGA SÖTTA SMS, EXEMPLAR SOM JAG ÄLSKAR DIG, GODMORGON SÖTA ROSE MITT LIV.
    DET KÄNNS SÅ KALLT. MEN JAG ÄR INTE KALL JAG SMS TILLBAKA VARMA SMS TILL HONOM.
    VI HAR INTE TRÄFFATS PÅ 6 DAGAR PGA JAG HAR VRICKAT FOTEN. KAN DET BERO PÅ DET ELLER?

LIKSOM VA VA Gråter.

VAD SKA JAG GÖRA OF OF JAG HAR INTE ÄTIT PÅ TVÅ DAGAR NU.

SNÄLLA NI SKRIV HÄR JAG VILL VETA VAD JAG SKA GÖRA PLEASE PLEASE, VIKTIGT!!

• redneck girl

kan ni inte träffas för du stukat foten? kan han inte röra på sig ? ta och träffa honom och så reder ni ut det hela.

• Anonym (ojdå)

Ojdå...jag känner igen mig i din historia...fast i mitt fall är det jag som tappat känslorna och inte killen. Han är så underbar och snäll och rar och fantastisk mot mig och det känns fruktansvärt hemskt att jag inte riktigt kan besvara känslorna. Jag önskar innerligt att jag älskade honom som han älskar mig, men jag gör nog inte det....tro mig jag har försökt. Jag har också slutat skicka sms och liknande och jag tror han har märkt det men han tror det beror på stress och att familjen varit här under semestern etc. Vet inte riktigt hur jag bäst bör berätta för honom sanningen :(

• Den glade
    Anonym (Orolig, HJÄLP!!!) skrev 2010-07-18 21:00:29 följande:
    Jag har varit tillsammans nu i 8 månader, men grejen jag har inte gjort något fel plus jag tjatar inte. Ska ge honom lite space men jag känner mig så ensam dem två dagarna Rynkar på näsan
    ja det var ett tag. Det var inte så jag menade att du hade gjort något fel.
    Det kan vara så att han inte tycker att ni har en gemensam nämnare,
    Det kan vara han känner sig osäker på sig själv och att han inte kan ge dig det du önskar/hoppas på.
    Tydligen vet han inte vad/hur han ska prata med dig, det verka som han själv inte riktigt vet vad han vill.
    Det enda du kan göra att ge honnom lite tid till att hitta sig själv.
    Skulle det nu ta slutt är däe inte något du kan göra.
    Men se till att ni prater öga mot öga, det är han skylldig.
    Hoppas det ordnar sig för er.
  • Glidaren

Kan det inte vara att fas 1 är över (Nyförälskelsen) och ni fortsätter till ett "vanligt" förhållande?, ibland e det ju så att den ena parten får för sig grejer o målar upp en katastrof helt i onödan.. Vet inte svårt att säga när man inte e mer insatt i erat förhållande i övrigt. Hoppas det går bra i alla fall.

• AndromedaA

Jag tappade också känslan för TS på direkten. 

• era02

Hej!
    Jag hoppas att allt löste sig för din och din kille för jag förstår exakt vad det är du går igenom!

hoppas ni kan ge mig lite råd.. vet inte vart jag ska ta mig  till.
    jag vart tillsammans med min kille i 10 månader och helt plötsligt för två månader sa han att känslorna för mig har svalnat att det berodde på att han inte är van vid långa förhållande, men att han ville fortfarande ha mig och fortsätta att han aldrig vart lika lycklig som han vart med mig. vi försökte med att fortsätta hålla kontakten osv så att känslorna skulle komma tillbaka i typ 2 veckor sen så bråkade vi eftersom jag mer och mer  märkte att han blev annorlunda typ visste inte vad han ville,förvirrad osv. det gick  dagar utan nån kontakt alls då jag bestämde mig för att skriva igen och säga att jag ville fortsätta kämpa för att han skulle få känslorna tillbaka, men då ville han eftersom han lyckades tappa all känslor och kärlek för mig under dessa 5 dagarna, han älskade inte mig mer. och var hela tiden så bestämd att han ej ville försöka mer att han inte ville ha förhållande mer. vi bestämde oss då för att vara vänner då jag tänkte att han skulle kasnke få känslor igen för mig men det hjöpte ej han ba sa hela tiden att han ville att jag skulle sluta känna något för hnom för att han inte kände ngt för mig. pga av oss och mig så har han börjat röka eftersom han fick skuldkänslor och är deprimerad.vi hade kontakt nu i 2 vekor son vänner bara och då vägrade han heller träfa mig. de sista dagarna så sa han att han saknade mina pussar, kände min lukt kvar på sina kläder och sakande mig och då ville han ses ba för att pussas men då ville inte jag eftersom jag inte ville va hans andrahansval när jag sa de så förstod han och ville inte heller ses då. den kvällen så bestämde jag mig att lämna allt och gå skilda vägar eftersom de kändes som att han unte uppskattade mig och tog mig för givet.

jag mår as dåligt och skulle ge allt för att få honom tillbka!
    läst lite på nätet att de bästa knepet är att inte höra av mig mera och han då kmr att vilja ha mig igen. 
    men är osäker kmr de verkligen att funka?

plzzzzzzzzzzzz behöver någons hjälp skulle verkligen uppskattas!

ps vet ej hur detta funkar men jag hoppas nu ser detta och kmr med råd

Svar på tråden min kille börjar tappa känslor för mig, vad ska jag göra hjälp!!!/ ledsen och orolig