• RiNan

Vi från Västerås som tycker om att umgås :)

Detta är en ny tråd. Eller en positiv fortsättningstråd kanske man kan säga

Vi är ett gäng glada västeråsare som hittat varandra genom en annan tråd här på familjeliv. Vi försöker träffas för att fika och umgås lite nu och då, vissa av oss har varit på kryssning medan andra av oss har varit ute och gjort staden osäker någon kväll lite nu och då. Har även hänt lite tjejmiddagar. En del har ett barn, en del har fler, en del har inga barn och andra har djur - alla är lika välkomna!

Nya ansikten är bara roligt så tveka inte att skriva ett inlägg eller femtio!

Nu är det bara att invänta att folk hittar hit

• Svar på tråden Vi från Västerås som tycker om att umgås :)
  • RiNan
    Haggstrom skrev 2010-07-18 18:32:00 följande:
    duktigt pinglan bra initiativ.....<3
    Ha! Kul att du hittade hit Du och jag kanske får ta och dra ihop ett fika tills fler här trillar in?
  • pratglada tjejen

Nu har jag hittat hit, kommer Anna också hit eller? Men jaha, hur ska alla kunna se denna tråd då? Borde väl göra en länk till gamla?

• RiNan
    pratglada tjejen skrev 2010-07-19 03:38:47 följande:
    Nu har jag hittat hit, kommer Anna också hit eller? Men jaha, hur ska alla kunna se denna tråd då? Borde väl göra en länk till gamla?
    Kanske inte en dum ide. Anna kikar väl in förr eller senare. Kan hända att hon har en FL paus just nu. Kul att du hittade hit!
  • Haggstrom
    RiNan skrev 2010-07-18 19:41:00 följande:
    Ha! Kul att du hittade hit Du och jag kanske får ta och dra ihop ett fika tills fler här trillar in?
    ja men absolut! kanske kan ha något om en stund! vore trevligt.. om inte alla är på semester förstås
  • RiNan
    ssf skrev 2010-07-19 11:54:13 följande:
    Hej här är jag också! Glad
    Looligt! Välkommen
  • pratglada tjejen

Jag har ingen semester :/. Men ledig lite då och då.
    Så hitta gärna på något, så kommer jag om jag kan.
    Det vore ju ritkigt kul att ha en kväll med lite kubb, prat, annat spel kanske eller annat skoj? Någon varm sommarkväll.
    Påminner också om singstar-när maja och jag lyckas vara lediga samtidigt.

Svar på tråden Vi från Västerås som tycker om att umgås :)