• CellenEllen

Red ni ut stormen vid biverkningarna

Någon som blivit orolig i kroppen, myrkrypningar och liksom lite ont o kroppen av provera. Började idag ..

Ni som fått mycket biverkningar av andra medel, har ni fortsatt ändå och liksom bitit i hop.
    JAg måste ju äta dessa provera. Börjar med nässpray på sön. Pallar jag inte detta så kommer jag ju inte kunna göra ivf..

• Svar på tråden Red ni ut stormen vid biverkningarna
  • Pacolina

Jag får alltid mycket biverkningar av mediciner. Kände av suprecur-sprayen mycket men det var bara att bita ihop. Som tur är så är det ju under en begränsad period. Sen känner man kanske efter lite extra också... Glad Kroppen är ju spänd över behandlingen som sådan och man reagerar extra mycket på, ja, allt. Du kommer säkert att klara det och tänk att det bara är under en period och tänk på hur positivt resultatet av det kan bli
    Lycka till !

• Babe

Måste du verkligen ta Provera? Det kan ju finnas någon annan medicin som passar dig bättre... Jag har startat behandlingarna med p-piller (alternativt egen mens), följt av spray-sprutor-ägglossningssprutan, aldrig provera...

~ varje litet steg tar mig närmare mitt mål ~
  • CellenEllen

Tror de har gett mig provera istället för p-piller.. Min mens e ju galet oregelbunden.. det är nog därför
    med provera får de väl lite koll..

Svar på tråden Red ni ut stormen vid biverkningarna