• Anonym

Brukar killar spruta såhär?

Hittade en länk på Wikipedia under "ejakulation" och gick där in på demonstrerande video där en kuk sprutar rakt ut, utan att någon tjej eller killen själv hjälper till att runka!? Och den sprutar ordentligt, långa kraftiga sprut - brukar killar spruta så mycket?Skäms

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-19 10:50
    Så här hittar du clippet jag syftar på: Wikipedia - ejakulation - Externa länkar - demonstrerande video - related files

• Svar på tråden Brukar killar spruta såhär?
  • Anonym (alla olika)

Vi tjejer får orgasmer på olika sätt och reagerar olika

För killar är det samam sak. Vissa "satser" spruta mer och längre än andra satster.

• Girl interrupted
    Anonym (alla olika) skrev 2010-07-18 23:40:48 följande:
    Vi tjejer får orgasmer på olika sätt och reagerar olika

För killar är det samam sak. Vissa "satser" spruta mer och längre än andra satster.
    Exakt. Det varierar. Vissa killar har rikligare sädesproduktion än andra, somliga sprutar mer/längre. Generellt verkar killar spruta mer om de är upphetsande under längre tid, gärna med start/stopp-modellen. Det är åtminstone min erfarenhet. När de slutligen får släppa loss kan det bli en hel del jämfört med en snabbis på diskbänken. Så att säga.
  • Anonym

Jag har då aldrig träffat en kille som sprutat så ordentligt som på den filmen.. men det kan säkert variera..

• Girl interrupted

Kollade (såklart)(snacka om förutsägbar!) in wiki-videon du hänvisar till. Vi vet ju faktiskt inte vad som hände precis innan den där utlösningen. Det kan ju ha stimulerats en massa. Även om det finns killar som kan få utlösning på egen hand med minimalt av beröring. Varför man nu skulle vilja det.

• Lotta Love

Kollade också videon...hehe! Klart en kille med stor produktion. Vill till

Girl interrupted skrev 2010-07-18 23:59:00 följande:
    Kollade (såklart)(snacka om förutsägbar!) in wiki-videon du hänvisar till. Vi vet ju faktiskt inte vad som hände precis innan den där utlösningen. Det kan ju ha stimulerats en massa. Även om det finns killar som kan få utlösning på egen hand med minimalt av beröring. Varför man nu skulle vilja det.
    tillfoga att sprutmängden också beror på hur längesedan killen hade sin senaste utlösning. Har varit med killar som gått två veckor utan utlösning och de kan närmast dränka en i duschar. Notera också att filmen på wiki är filmad med höghastighetskamera, som lyckas fånga alla detaljer. Svårt att jämföra med en utlösning i s k realtid, där allt händer på någon sekund. Skulle alla killars utlösningar kunnat ses höghastighetsfilmat skulle flertalet nog se betydligt mer ut än vad de gör i verkligheten. Och yes, jag är en  kvinnlig tekniknörd...guilty!
  • Peter37
    Om jag har sex länge och får avbryta lite då och då för att inte komma...så blir sprutet kraftigare och mkt skönare när jag väl kommer..om mängden sperma blir mer vet jag inte,men det känns så i alla fall
  • Girl interrupted
    Peter37 skrev 2010-07-19 00:08:29 följande:
    Om jag har sex länge och får avbryta lite då och då för att inte komma...så blir sprutet kraftigare och mkt skönare när jag väl kommer..om mängden sperma blir mer vet jag inte,men det känns så i alla fall
    Precis vad jag menade med start/stopp-tekniken. Det byggs upp till ett kraftigare sprut då och, enligt min blygsamma bedömning, faktiskt mer sperma också. Jag vill passa på att understryka att jag är en skötsam flicka, trots mina detaljerade inlägg.
  • carlf

var tvungen att titta på den filmen också. och tycker inte det ser mycket ut, det är jö bara 4 sprut sen går flmen runt jö. varken längd eller tryck i sprutet i heller.
     sen beror spruten mer än på hur länge man vatt kåt "tiden man byggt upp det på" nått som spelar roll är även hur ofta man kommer, kommer man bara typ en gång i veckan blir det inte lika mycket som om man kommer ett par gånger om dagen. ser har det även att göra med vad man äter för nått.

• Anonym

Tack för svar, vill förtydliga att det ligger ett "thumbnail"clip som visar hela sprutet, och det handlar om uppåt 10 sprut utan hjälp!? Kan ni tjejer säga att ni sett någon kille spruta så utan hjälp, och kan ni killar säga att ni skulle klara att hålla händerna borta, och ändå spruta så? Inte jag i alla fall, men det ser grymt skönt ut....
    Tycker det andra klippet med kuken som sprutar i vattenbehållare verkar mer rimligt.

• de Robespierre

Har inte läst FL regler om att länka till amatörporr. För det finns några klipp från en snubbe som har filmat sig själv när han sprutar. Och det kommer *mycket*. Nej, det är inte klippet med snubben som har i förväg har injecerat "sats" på egen hand som han sedan släpper ut.  Denna snubbe är en ren naturbegåvning.

• Anonym (ullabulla)

googla på prostate milking :p eller kolla på redtube eller nåt hehe.
    dvs anal stimulering kan framkalla en utlösning utan att man tar i pitten, lika så om man kopplar el till pitten!

• Anonym

Det intressanta är ju att han efter de första kaskaderna klämmer åt med handen, sedan dröjer det en liten stund och så kommer flera kraftiga sprut till? Dessvärre "avslöjar" han ju då proportionerna och han ser inte fullt så välutrustad ut som han säkert önskat...Men spruta kan han iaf...

• jajamensandu

Kan tala av egen erfarenhet. Ibland när jag är sprängkåt så kan jag spruta runt 1.5-2 m meter, riktigt kraftiga strålar dessutom. Skulle nog göra ont för tjejen om hon fick strålarna i ögat. :)

Svar på tråden Brukar killar spruta såhär?