• utforskare

Skinnkläder...sexigt eller inte?

Är det någon annan än mig som kan tycka att skinnkläder är det sexigaste som finns på en kvinna? Skinnkläder, då menar jag tighta skinnbyxor, skinnkjol, kort skinnjackor eller kanske höga stövlar.
    Ni tjejer/kvinnor, kan ni tycka det är snyggt med skinnkläder på en kille?

• Svar på tråden Skinnkläder...sexigt eller inte?
  • carbe

Nej usch o fy- tycker inte alls det är snyggt på någon....

• utforskare

Smaken är olika...jag tänder inte speciellt mycke på spets

• Pentra

Japp, absolut, det är snyggt.  Rätt plagg på rätt plats och vid rätt tillfälle på både tjejer och killar.
    (För mycket och för lite skämmer allt.)

/Pentra

• utforskare

Kul att höra att du kan tycka det är snyggt på både på killar och tjejer
    Men vad tycker du är för mycke? Jag tycker det är jättesnyggt med både skinnbyxor och kort skinnjcka på en tjej men kanske inte läder på läder (ex. lädervest + skinnjacka).

• redneck girl

en hd åkare kan se enormt sexig ut i skinnkläder.men sen är det stopp för min del.en kille i skinnbrallor ....nä..han får passera.och jäntorna med....

• EdenLake

Helt klart sexigt!! Både på mig och det motsatta könet!

• Robb

Ja! Min kvinna i sina gammelslitna skinnbyxor över sin tajta rumpa grrrrrrrrr Tungan ute
    Eller när hon kryper ner i sängen, endast i ett snyggt svart litet nattlinne OCH ett par lårhöga skinnstövlar..
    4 sekunder Glad

• Pentra
    utforskare skrev 2010-07-19 12:45:45 följande:
    Kul att höra att du kan tycka det är snyggt på både på killar och tjejer
    Men vad tycker du är för mycke? Jag tycker det är jättesnyggt med både skinnbyxor och kort skinnjcka på en tjej men kanske inte läder på läder (ex. lädervest + skinnjacka).
    Nej, läder på läder tycker jag inte är snyggt. (Inte heller gillar jag kinky läderhuvor etc...)

På min bild har jag läderchaps, men dem brukar jag inte gå omkring i hemma till vardags precis...

Härom dagen var vi barnlediga och då passade jag på att prova kläder i olika kombinationer här hemma. Tungan ute T.ex. typ kroppsstrumpa i spets, läderbyxor och en passande korsett till eller läderkjol med matchande korsett och sedan en pastellfärgad mockajacka som färgbrytning...etc... Kul hade jag iaf. Men sambon tyckte att jag skulle byta om igen till något mer "vanligt" innan vi gick utanför dörren och ut på stan.

Kanske borde jag lägga upp fler bilder i min profil...

/Pentra
  • utforskare

Du får gärna lägga ut någon bild på dig i dina skinnbyxor. Jag skulle nog uppskatta dem

• The Man

Skinn, lack, spets ...ja för tusan, det är nice! Tyvärr är ju skinnkläder lite opraktiskt vid sex men snyggt är det!

Svar på tråden Skinnkläder...sexigt eller inte?