• Minymo

    Biomamman skickar brev!!

    Är så lycklig och glad över vår lilla tjej. Det är underbart att vara mamma!!! Jag njuter varje dag.

    Liten fyller år nästa vecka o för några dagar sedan fick vi ett paket med posten. Det var en present och brev från biomamman!! Jag blev helt ställd. Hur hanterar man sånt här? Hon har inte skickat direkt utan organisationen har förmedlat kontakten.

    Det är så blandade känslor. Jag försöker se det som något positivt. Kan ju inte vara fel att vara älskad av fler o bra att veta att biomamman tänker på en. Men jag tycker ändå det är jobbigt. Än så länge är Liten för liten för att förstå men hur blir det nästa år o nästa.

    Är det någon som har liknande erfarenheter? Hur tänker/känner ni? Vill absolut inte hemlig hålla något men vad händer om hon skriver oftare o vill ha mer kontakt?

  • Svar på tråden Biomamman skickar brev!!
  • Här och nu

    Förstår inte riktigt. Har ni adopterat ett svenskt barn? Annars brukar väl inte bioföräldrarna få veta barnets nya adress?

  • Namaste72

    Och hur kan organisationen förmedla kontakten utan att ta kontakt med er först??


    { Mamma till världens finaste dotter }
  • Här och nu
    Namaste72 skrev 2010-07-19 12:44:28 följande:
    Och hur kan organisationen förmedla kontakten utan att ta kontakt med er först??
    Det undrar jag med. Har inte adoptivbarn men nära vänner som har.
  • Här och nu
    Namaste72 skrev 2010-07-19 12:44:28 följande:
    Och hur kan organisationen förmedla kontakten utan att ta kontakt med er först??
    Du som har adoptivbarn; fick ni info om att bioföräldrarna får skicka post till er?
  • Namaste72
    Här och nu skrev 2010-07-19 12:51:26 följande:
    Du som har adoptivbarn; fick ni info om att bioföräldrarna får skicka post till er?
     Låter väldigt märkligt i mina öron, speciellt utan att organisationen först kontaktat föräldrarna.
    { Mamma till världens finaste dotter }
  • Här och nu
    Namaste72 skrev 2010-07-19 12:54:39 följande:
     Låter väldigt märkligt i mina öron, speciellt utan att organisationen först kontaktat föräldrarna.
    Jag undrade om NI fått info om att post från bioföräldrarna skulle kunna komma.
  • Namaste72
    Här och nu skrev 2010-07-19 12:58:40 följande:
    Jag undrade om NI fått info om att post från bioföräldrarna skulle kunna komma.
     Och tyvärr kan jag inte svara på det
    { Mamma till världens finaste dotter }
  • Här och nu
    Namaste72 skrev 2010-07-19 13:07:26 följande:
     Och tyvärr kan jag inte svara på det
    Låter märkligt. Varför kan du inte det?
  • Namaste72

    För att allt som rör min dotters bakgrund är hennes historia och ingen annans, speciellt inte någon på ett anonymt forum. Det förstår du säkert


    { Mamma till världens finaste dotter }
Svar på tråden Biomamman skickar brev!!