Tredje barnet
Måste bara fråga en sak Ni som väntar ert tredje barn har ni mer molvärk nu?? har lite som kramp av och till gör rätt ont.. :S Vet ju att man har "växtvärk" men kommer inte ihåg att det gjorde såhär ont med 2 första..
Måste bara fråga en sak Ni som väntar ert tredje barn har ni mer molvärk nu?? har lite som kramp av och till gör rätt ont.. :S Vet ju att man har "växtvärk" men kommer inte ihåg att det gjorde såhär ont med 2 första..
Precis samma för mig! Mins inte att jag hade så här ont med sönerna som är född 03 och 05. Tänkte först att det kanske är för att det var så länge sedan jag var gravid.. Sen får jag skit ont i liagmenten när jag vänder mig i sängen. Inget illamående alls denna gång...
HEj !
Skönta att höra att det inte bara jag som känner det som ni gör!
Har haft sådan värk i ryggen under helgen att jag inte kunnat gå till jobbet! Det känns helt annorlunda denna 3 gång. Som absolut inte va planerad.
Vad har ni för kön på era 2 första barn? Jag har 2st grabbar. Skulle gärna vilja ha en tös denna gång men tror det blir en kille till... Men helst av allt vill jag bara att jag skall vara i v 18 och få göra ultraljud och se om den lille mår bra. Är så himla nojjig för missfall och andra saker nu när man redan fått 2 friska barn. Sönerna vill absolut ha en lillebror :)
I dag ska jag till BM, på hälsosamtal. Kan behövas då jag är storrökare, men slutat nu så jag kan behöva lite stöd så jag blir motiverad att inte börja igen.
jo jag upplever att jag har mer molvärk nu än med sonen (född 06-09) och dottern (född 09-06). Men för min del så tror jag att det har att göra med att jag nyss fått flickan. Hon är ju bara ett år.
jag tror som att kroppen mins tydligare om man har barnen tätt? eller vad tror ni?
jaha ja då är det nog inte det:)
Jag har 3,5 år mellan pojken och flickan. Jag har inte haft så här ont med de två andra. Det kommer att var 3,5 år med denna också! Jag har inte varit hos barnmorskan ännu! Så jag vet inte riktigt hur långt jag är gången!
Jag har haft ont på höger sida i magen så min BM blev orolig för utomkveds så hon ringde till gyn i går och jag fick en tid i dag. Som tur var så såg allt bra ut och hjärtat tickade. hon beräknade att jag var i v 8+5 i dag och det stämmer ganska bra. men jag trodde jag var i v 9+0 i dag men 2 dagar hit och dit kvittar ju :) Huvudsaken att allt var bra med bebben och magen. Var skönt att se att lilla hjärtat slog fint.
har oxå ondare molvärk nu med 3an. med ettan hade jag inget.
men nu med trean har jag inte så ofta men när jag har de så gör de ganska ont.. =)
har en föd 06 och en 09