• Anonym (barnsex)

Små barn har sex

Min son som är fem år kom hem och berättade saker till mig om vad han och hanses kompisar gör när de är tillsammans. Han berättade hanses kompisar går in till skogen och gör saker med varandra så som
     att killen stoppar sin dingeling och tjejen ftta. Att hon tar hanses dingeling i munnen. Att killen även stoppade sin snopp i baken på min son. Min sons kompisar är han åtta och hon  sex år.

Vad ska man göra åt detta? Jag vet inte hur jag ska ta tag i det. Det får absolut inte fortsätta.

• Svar på tråden Små barn har sex
  • BlommyNess12

Kontakta sociala myndigheterna, det kan ligga övergrepp bakom de andra barnens beteende.

• Anonym

OJ! Det är ju en sak att utforska varandras kroppar, vilket är vanligt i den åldern...men detta låter bara för mycket. Hade jag varit dig så hade jag omedelbart kontaktat föräldrarna!

• Lotta S

Säger som ovanstående... Kontakta barnens föräldrar, för det låter absolut inte normalt.

• Anonym (barnsex)

Ska jag förbjuda min son att vara med dom barnen? Det är ju så svårt.

• Anonym
    Anonym (barnsex) skrev 2010-07-19 20:13:14 följande:
    Ska jag förbjuda min son att vara med dom barnen? Det är ju så svårt.

Ja. Absolut! tills ni alla har pratat om saken. Kanske behöver en psykolog också vara närvarande för detta kan sätta spår på barnen...

• Anonym (barnsex)

Hur kan så små barn kunna sånt? Jag fattar ingenting.

• Anonym (Mamma)

Alltså när jag va liten så hade jag och en kille "sex" inte SEX SEX men vi låg och mös och han hade "dingeling" framme och jag visa kissen... MEN de va liksom inget mer, vi titta på varandra och ja mös....
    Men de du beskriver låter ju absurbt (säkert felstavat men ni fattar )
    Jag hade tagit kontakt med föräldrarna för de låter lite väl mycke.. Detta har dom ju sett på porrfilm eller ngt eller så e de ngt övergrepp som sker...
    Jag hade även tagit kontakt med flickans föräldrar så dom inte tillät henne att leka med dom... 

• Anonym (XX)
    Anonym (barnsex) skrev 2010-07-19 20:27:18 följande:
    Hur kan så små barn kunna sånt? Jag fattar ingenting.
    Nej, små barn kan inte sånt om de inte på något sätt lärt sig det av vuxenvärlden. Som någon sa så KAN de där barnen vara utsatta för övergrepp så därför ska det omgående anmälas. Att bara förbjuda dina barn att leka med dem är inte att rekommendera. Dels kommer de här barnen troligen att fortsätta göra likadant med andra barn och OM de nu själva är utsatta av någon vuxen så kommer även det att fortsätta. Även dina barn kan behöva prata med någon professionell om vad de varit med om. Oavsett om det inte är så att barnen varit utsatta för något är det absolut sämsta man kan göra att sopa det under mattan och låtsas som om inget hänt. Det är varken bra för dina barn eller de som gjorde det.
  • Anonym

Hade jag varit du TS så haed jag smugit på barnen om jag sätt dom gå upp i skogen för att se om det verkligen var sant. barn är duktiga på att hitta på saker. och tro att dom gör saker som vuxna säger!

Men gör det du känner för :) men absolut ska du kontakta dom andraa barnens föräldrar och berätta hur det ligger till!

• Anonym

Låt dem leka men under uppsikt.

Barnen har ju absolut fått detta någonstans ifrån. Har dem sett på porr? blivit utsatta?

• Anonym (barnsex)

Min son sa att de lekte mamma, pappa barn. Att hanses kompis var pappan och tjejkompisen var mamman. Så berättade min son att killen stoppade sin dingeling i tjejens Ftta. Sen och även min min son rumpa.

Min son sa att han har bara har gjort det engång på honom. (stoppa snoppen i rumpan på min son)

Tänk om min son tagit skada av detta? Han är ju bara fem år.

Han ska inte längre få vara med dom där barnen.

• Anonym (XX)
    Anonym (barnsex) skrev 2010-07-19 20:45:00 följande:
    Min son sa att de lekte mamma, pappa barn. Att hanses kompis var pappan och tjejkompisen var mamman. Så berättade min son att killen stoppade sin dingeling i tjejens Ftta. Sen och även min min son rumpa.

Min son sa att han har bara har gjort det engång på honom. (stoppa snoppen i rumpan på min son)

Tänk om min son tagit skada av detta? Han är ju bara fem år.

Han ska inte längre få vara med dom där barn
    Jag hoppas verkligen att du inte menar att du bara ska hindra dem att leka med de här barnen och strunta i att ta tag i problemet? Du MÅSTE låta din son både undersökas fysiskt och låta honom prata med en barnpsykolog och du MÅSTE anmäla detta till Soc alternativt polisen eller både och.
  • 2013
    Anonym (XX) skrev 2010-07-19 21:09:31 följande:
    Jag hoppas verkligen att du inte menar att du bara ska hindra dem att leka med de här barnen och strunta i att ta tag i problemet? Du MÅSTE låta din son både undersökas fysiskt och låta honom prata med en barnpsykolog och du MÅSTE anmäla detta till Soc alternativt polisen eller både och.
    Men är du go eller? Klart hon inte måste tvinga sin son till en fysisk undersökning, där kan vi snacka om övergrepp!
    Om det är jämnåriga barn som lekt utan tillhyggen finns det ingen anledning att tro att pojken fått fysiska skador.
    Däremot är det inte ett normalt beteende och ts bör gå vidare med det här. I första hand prata med de andra föräldrarna och därefter bestämma om det räcker.
  • mucklas

Det man måste fråga sig är väl varifrån inspirationen kommer. Är det något av de andra barnen som farit illa på annat håll, är det ett äldre barn som visat porrfilm (smartphones är oerhört vanliga, även bland ganska små barn) eller ligger det något annat bakom? Du kan inte låta det här passera utan att prata med de andra föräldrarna, någon kan ha råkat illa ut på riktigt och behöva hjälp.

• Queenie70

Varför är din femåring i skogen utan en vuxens tillsyn?

• Anonym (Jösses!)

Min son är sju och tror att man blir med barn om man står upp och pussas.

Vet att det har ngt med det där där nere och de nuddar ju varandra om man står å pussas.

Har förklarat att mamman har ägg och pappor frön typ. Inte praktiskt hur man gör.

Låter ju som övergrepp har lärt barnen!

Förbjud dem att leka och kontakta soc illa kvickt!!!!! :-O

Svar på tråden Små barn har sex