Killar, är ni uthålliga?
Handen på hjärtat, hur mycket bryr ni om er egen uthållighet vid sex? Försöker ni dra ut på det så länge ni kan eller kör ni på tills ni kommer oavsett hur lång tid det tar?
Min karl har blivit helt värdelös på att hålla ut. Det går sjukt snabbt och känns som att det knappt var värt förspelet. Jag älskar hårda snabbisar emellanåt, men inte jämt. Och det är definitivt inte så uppskattat om förspelet inte varar länge, eftersom det då slutar med att jag får 0 orgasmer. (Kan bara komma av oralsex eller klitorisstimulans samtidigt som sex). Men att jag skulle hinna smeka mig själv till orgasm på den korta tid han är i farten är helt omöjligt! När han vill dra ut på det innebär det att en massa sköna ställningar tas bort från menyn, ställningar som tex rida, som jag också älskar. Jag får max rida i 30 sekunder innan han stoppar mig för att han inte ska komma. Är lampan tänd får jag definitivt inte rida.
Jag har försökt prata med honom men han flummar bara bort det till att han inte kunde hålla sig, det är för skönt, det gör väl inget ändå osv.
Vad ska jag göra?