• SötaSarah

Hur få snygga bröst i tubtopp?? =/

Jag har problem... Har verkligen världens fulaste bröst och ja, jag bryr mig! Kan inte säga att dom är stora i jämförelse med att jag är rätt överviktig, men däremot ingen form alls... Och för stora ändå så får bara "hängbröst"... Nu vill jag ha min nya tubtopp i helgen men kan inte ha min topp under och egentligen inte BH heller, dessutom är BH inte heller snyggt, ser fortfarande fula ut... Några tips hur man kan "trycka ihop" eller "lyfta upp" dem, ha ha, hellre platt än hängbröst!

Sen vill jag eg inte visa armarna heller men blir väl så illa tvungen..

• Svar på tråden Hur få snygga bröst i tubtopp?? =/
  • Lattemorsa

Måste påstå att det är jäkligt få människor som kommer undan med att bära tubtop och dessutom se bra ut i den. Egentligen bara riiiktigt slanka tjejer med nätt byst. Inte ens jag som har sillisar som sitter precis där de ska, trivs särskilt bra i detta egendomliga plagg

Varför inte välja ett annat plagg som du verkligen trivs med?
    Det kommer garanterat att se bättre ut - det syns direkt på en om man trivs och känner sig snygg (och framförallt tvärtom).

Jag bär den finaste titel en människa kan få - Mamma
  • Selma1966

Välj en snygg top istället. Med BH under så klart. Extremt få kvinnor kan bära upp en tubtop... (absolut inte jag). Blir bara fult eller står man mitt emot tänker man bara på hur... "nu glider den ner..." och inte på ett sexigt sätt utan bara pinsamt. Är det dessutom fest så glider den mer och mer ju mer bäraren fått i glaset...

• Menhir

Skippa tubtoppen - min 18-åriga dotter får snygga tuttar i tubtopp men det är få förunnat.

Gå till en bra underklädesaffär och prova ut en riktigt bra bh som ger snygg klyfta och skaffa en topp som visar den (alltå klyftan, inte bh:n!) istället. Då kollar alla in klyftan och glömmer armarna!

• SötaSarah
    Lattemorsa skrev 2010-07-20 20:23:22 följande:
    Måste påstå att det är jäkligt få människor som kommer undan med att bära tubtop och dessutom se bra ut i den. Egentligen bara riiiktigt slanka tjejer med nätt byst. Inte ens jag som har sillisar som sitter precis där de ska, trivs särskilt bra i detta egendomliga plagg

Varför inte välja ett annat plagg som du verkligen trivs med?
    Det kommer garanterat att se bättre ut - det syns direkt på en om man trivs och känner sig snygg (och framförallt tvärtom).
    Jo, men den är helt perfekt för min kropp annars... Och behöver verkligen inte se perfekt ut men tänkte om nån kanske har bra tips så det kan se lite snyggare ut ! =)
  • SötaSarah

Finns nämligen inte många kläder jag känner mig snygg i, och den passar mig bra förutom där...

• SötaSarah

Kan tillägga att det är en "klänning" och den sitter inte speciellt långt ner så heller, inte så man visar brösten =P

• anna h29

Det finns ju klisterlappar till bh...typ någon slags tejp. Kanske det kunde vara nåt?

• SötaSarah

Jag förstår nu att folk inte tycker man ska ha tubtopp o att det inte är snyggt, okej, men jag undrar bara om det är någon som har nåt tips?! Kan även tänka mig ha kofta över så sett men den passar så bra till mig annars på kroppen då jag inte kan bära många plagg pga min stora mage heller...

• bellanbus

Brösttejp?

Vet iofs inte om det funkar för alla bröststorlekar, men kanske värt att testa?

• SötaSarah
    bellanbus skrev 2010-07-20 20:30:42 följande:
    Brösttejp?

Vet iofs inte om det funkar för alla bröststorlekar, men kanske värt att testa?
    Vart kan man köpa det? =)
Svar på tråden Hur få snygga bröst i tubtopp?? =/