UPP i vikt?
Någon som har något tips på hur man bäst går UPP i vikt?
Har nästan alltid varit smal. Var så överlycklig när jag kom över 50kg precis innan jag fyllde 19. I samma veva blev jag gravid, gick upp ungefär 10kg under graviditeten men allt försvann bara några veckor efter förlossningen.
Blev gravid igen ungefär 10½ månad efter första barnet, vägde då 49,3kg. Även den gången gick jag upp ungefär 10kg. En vecka efter förlossningen hade jag tappat allt och nu ligger jag på 47,4kg.. Är 167cm lång.
Jag stoppar i mig precis det jag är sugen på.. Vill jag ha pizza äter jag det, vill jag ha tårta så äter jag det. Fattar liksom inte varför inget fastnar!
Ett löjligt problem brukar överviktiga tycka.. Lyckos mig som kan stoppa i mig vad som helst utan att gå upp i vikt.. Och det är säkert jättesvårt att förstå varför man vill gå upp i vikt, men det är precis lika viktigt för mig som det är för en del överviktiga att gå ner i vikt. Det är inte roligt att handla kläder när allt bara hänger löst på kroppen.. Det är inte roligt när man är så benig att man inte kan sitta eller ligga utan att få ont.. Det är inte roligt när folk ser ner på en och tar för givet att man har ätstörningar bara för att man är smal..
Snälla, ge mig något tips på hur jag ska kunna gå upp i vikt snabbt. Har satt ett mål att jag ska ha gått upp till 55kg innan årsskiftet, dvs 8kg. Vet bara inte hur!