• Anonym (Lina tvärsöver)

Grannen

Grannen skall ge f-n i att klippa häcken varannan vecka. Den behöver inte klippas så ofta. Han tror att han skall få se oss ha sex men se det får han inte. Inte på gräsmattan nu längre. Och jag solar var jag vill. Dom kan inte heller se in i vårtsovrumsfönster heller längre nu när vi har satt upp persienner. Tack  Mats.

Själv sätter dom upp tjocka gardinslängder och tror att vi skulle ha försökt kika på dom. Men se det gör vi inte. Och gardinerna skyddar inte som dom tror. Man ser gott in i deras säng från vår övervåning. Men det gör vi inte annat än på lördagar.

Min man har en stor penis

• Svar på tråden Grannen
  • Anonym (Grannen)

Du är inte mycket att titta på, och din man har absolut inte stor penis. Inte lika stor som min i alla fall. Att du går ut och lägger dig naken på gräsmattan så fort jag tar fram häcksaxen stör inte mig, men min fru som tittar på genom köksfönstret.

För att du inte ska tro att vi kollar in er när ni håller på i sängen, sak du veta att det syns förbaskat väl. Och er babysändare fungerar på samma frekvens som vår mottagare, även om den självklart alltid är avstängd.

• Anonym

Uh... Jag hade också en granne som höll på sådär. Varje gång jag skulle sola skulle han klippa gräsmattan, extra sakta när han gick förbi mig på andra sidan häcken. Usch! Kan de inte kolla på en porrfilm eller nåt istället? Ska man inte få sola i sin egen trädgård? Jag LÄNGTAR tills häcken är så hög att han inte ser in. Fast då gör han väl ett kikhål i den.

• Girl interrupted
    de Robespierre skrev 2010-07-21 02:35:16 följande:
    Varför kommer alltid de vettigaste inläggen efter 02:00?
    Jag undrar samma sak. Det är uppenbarligen den optimala tidpunkten för djuplodande existentiella frågor.
Svar på tråden Grannen