Kan man tatuera över ett födelsemärke?
Det är ganska stort ca 3,5 cm i diameter. Men det är platt inget sådant upphöjt eller nått. Och ganska mörkt.
Går det att tatuera över det så att det inte syns?
Det är ganska stort ca 3,5 cm i diameter. Men det är platt inget sådant upphöjt eller nått. Och ganska mörkt.
Går det att tatuera över det så att det inte syns?
Ja
Eller synas kommer det nog göra ändå men syns ju betydligt mindre om du tatuerar något över
Enligt min tatuerare så undviker han att tatuera på födelsemärken pga. att det blöder så fruktansvärt. Och jag skulle nog inte rekommendera att göra det.
Gå hellre till en hudläkare och ta bort det.
mitt födelsemärke blödde ingenting så det beror nog på hur man är som person, jag blöder heller inte när jag blir tatuerad på huden, medan jag vet många som störtblöder
Mitt råd är att ta bort födelsemärket.
man tar väl inte bort märken som inte är upphöjda för de första?
Att ta bort det vet jag inte om det går för det är så stort, vet inte hur det skulle gå att ta bort det, för det är som helt vanlig hud bara att det är en stor nästan rund fläck som är mörkare.
Dom kan nog inte ta bort hela fär då har jag ingen hud där och kanterna kan dom nog inte heller fra ihop för då kommer jag inte kunna röra mig eller det hade behövt extra hud eller nått för att täcka...
Åh vet inte... sen får jag massiva ärr och har jätte dåligt läktekött.