Kiwi !!
någon som vet om det är dåligt att äta?? Äter nämnligen flera per dag.
någon som vet om det är dåligt att äta?? Äter nämnligen flera per dag.
har hört att kiwi är bra att äta. Inehåller både vitaminer och järn...tror jag...ungefär som jordgubbar. Så käka på!
ja jag hoppas det för jag bara älskar det.
Kiwi är ju superbra att äta, fullt med c-vitaminer. Dessutom ska det vara effektivt om man är hård i magen... Så ät på bara, själv har jag fått dille på apelsiner!
och jag kan inte vara utan vattenmelon!
Någon påstod i en annan tråd att man inte skulle äta kiwi under graviditeten. Hon hade fått material om det av sin bm. Har aldrig hört nån annan säga det, så jag undrar fortfarande om det verkligen är så. Under tiden äter jag dessa vitaminbomber med hyfsat gott samvete.
Annika
Kivi och jordgubbar är jättenyttigt att äta. Mycket järn och vitaminer. Men som sagt....det finns ju en gräns för allt. Man får äta med måtta. Har själv avslutat en kivi....sur var den och det gillade jag inte förr...men nuu...*slurp*
Kiwi är jättebra att äta, fullt med bra vitaminer!
Har precis glufsat i mig en äggmacka och 3 clementiner.. Lustiga begär man har nuför tiden! Jag hade en kiwifas för någon månad sedan.. sedan gick den över i en vattenmelonfas men nu tror jag tusan att det är klementiner som får stå på matlistan framöver.
Man ska väl vara glad att det inte är godis man är konstant sugen på!