• Anonym

Jag vill avgöra vem som får skicka Privata Meddelanden på Facebook. Möjligt?

Är det möjligt att göra att bara vänner kan inboxa mig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-21 21:53
    Hittade faktiskt och det går att ställa in att endast vänner kan skicka privata meddelanden!

NICE :)

• Svar på tråden Jag vill avgöra vem som får skicka Privata Meddelanden på Facebook. Möjligt?
  • Anonym

Nej alla kan skicka privata meddelanden till alla.

• Clobberella

Du kan blocka enskilda personer om du vill.

• Anonym

Så dåligt..

Tack 

• tjej87

Du kan göra så att endast vänner kan hitta dig på facebook. Om någon inte kan hitta dig kan de ju inte heller skicka ett meddelande till dig antar jag...

• Anonym

Hittade faktiskt och det går att ställa in att endast vänner kan skicka privata meddelanden!

NICE :) 

• stockholmsveckan

söker personen på nån av dina vänner så får han även upp dig
    och kan skicka medelanden det går inte att sperra, han kan även se info om din profil även fast han inte är medlem på fb. har provat själv att söka på mig och massa info kommer upp, fast jag sperrat sådana funktioner.
    fb suger, och är till för dom som vill bli hittade
    men hör med dom på fb om dom kan göra nått

• tjej87
    stockholmsveckan skrev 2010-07-21 21:53:52 följande:
    och kan skicka medelanden det går inte att sperra, han kan även se info om din profil även fast han inte är medlem på fb. har provat själv att söka på mig och massa info kommer upp, fast jag sperrat sådana funktioner.
    Fast jag har provat att söka upp mig och då inte fått fram den informationen... För mig funkar sekretessinställningarna iaf :)
  • Anonym
    Sekretessinställningar -> Allmän kataloginfo (visa inställningar) -> skicka meddelanden till mig (välj vänner)
  • Anonym
    stockholmsveckan skrev 2010-07-21 21:53:52 följande:
    Sekretessinställningar -> Allmän kataloginfo (visa inställningar) -> skicka meddelanden till mig (välj vänner)
    Det går ju tydligen :D
  • stockholmsveckan
    Anonym skrev 2010-07-21 21:55:25 följande:
    va fan då måste jag kolla detta igen jag har
    sperrat allt som går men endå när jag söker på mig när jag är ur loggad
    så kommer flera vänner upp samt info om jag är gift mm?????????????
  • Anonym
    stockholmsveckan skrev 2010-07-21 22:01:36 följande:
    va fan då måste jag kolla detta igen jag har
    sperrat allt som går men endå när jag söker på mig när jag är ur loggad
    så kommer flera vänner upp samt info om jag är gift mm?????????????
    Det går att få bort allt det + att endast vänner kan skicka privata meddelanden. Och man kan göra så att man inte kommer upp i GOOGLE heller (Ens facebook)
  • stockholmsveckan

det gick nu tack tack

• stockholmsveckan
    Anonym skrev 2010-07-21 22:03:55 följande:
    Det går att få bort allt det + att endast vänner kan skicka privata meddelanden. Och man kan göra så att man inte kommer upp i GOOGLE heller (Ens facebook)
    lyckades med det nu =)
  • Anonym
    stockholmsveckan skrev 2010-07-21 22:12:05 följande:
    lyckades med det nu =)
    Vad bra! :D

Så mycket skönare när man själv har kontrollen! 
  • Anonym
    tjej87 skrev 2010-07-21 21:46:53 följande:
    Du kan göra så att endast vänner kan hitta dig på facebook. Om någon inte kan hitta dig kan de ju inte heller skicka ett meddelande till dig antar jag...
    Hur gör man det?
  • Aruten
    Anonym skrev 2010-07-21 22:03:55 följande:
    Hur gör man allt sånt? Måste jag göra juh =)
  • Aruten

Nu hittade jag, fan så gutt !! =)

• Victhequick

Ok, hur gjorde du för att stänga av funktionen så att vem som helst kan skriva på messenger?

Svar på tråden Jag vill avgöra vem som får skicka Privata Meddelanden på Facebook. Möjligt?