• Anonym

Någon som testat: Ejaculada Energy Drink 20ml SNABBA SVAR!

Är det någon som testat denna dryck? är det bara vanlig sprit eller är det som det står på sidan?

"Ejaculada Energy dryck som innehåller Guarana och Yohimbe som är världskänt för sin uppkåtande effekt. Alla kåtmedel innehåller Yohimbe som ingrediense.

Kommer i en tuff 20ml flaska med färg och konsistens som en sperma shot. Garanterat en isbrytare på festen."

www.sveavillage.com/se/art/ejaculada-energy-drink-20ml.php

Snabba svar TACK! :)

• Svar på tråden Någon som testat: Ejaculada Energy Drink 20ml SNABBA SVAR!
  • Selfish Geene

Undrar du om det fungerar?

Yohimbe är (enligt wikipedia) te som innehåller en alkaloid, yohimbin. Ämnet orsakar illamående och ett rus som enligt viss folkmedicin ökar sexuell njutning.

Förutsatt att det stämmer så är det naturligtvis avgörande vilka mängder av ämnet som tillsatts i drycken.
    Det anges inte i specifikationen, något som brukar betyda att koncentrationerna är så små att dess eventuella effekt är försumbar eller obefintlig.

Jag kan tänka mig att en viss placebo-effekt kan förekomma, inte att förakta i just dessa avseenden, sexuell upphetsnig är i mångt och mycket ett "state of mind", om man tror att man ska bli kåt så är chanserna goda att man blir det.

Att det skulle ha någon possitiv effekt på fysiskt orsakade erektionsproblem håller jag däremot för osannolikt

• Anonym

Ja jag undrar om det   fungerar och om någon testat det!
    Tack för ditt svar :)

• Alexander77

tror den har olika effekt på olika människor. 50% palcebo 50% kemi.

men helt ärligt vilken skön pryl. funderar på att köpa några att ha vid roliga tillfällen, nån skruvad fäst eller nåt hahaha
    den gick in på min MÅSTE HA lista haha
    sperma på flarra 100% kul ide :D skiter i om den funkar :D 

• Anonym
    Anonym skrev 2010-07-22 01:14:22 följande:
    Är det någon som testat denna dryck? är det bara vanlig sprit eller är det som det står på sidan?
    de är nog de i flaskan som de står på flaskan. falsk varudeclaration vågar nog inte dom svensk reggade företagen syssla me :D så den e nog helt oki frågan e om den funkar :D

om du köper MÅSTE du berätta hur den va snälla snälla snälla :D :D :D 

sjukt kul  ide hur hitta du den 
  • Anonym

Jaghar den redan hemma ;) ska prova den på lördag!

Här igenom FL hitta jag sidan så jag o pojkvännen klicka hem en massa roligt! Sjävlklart säger jag hur det funkar sen!

Svar på tråden Någon som testat: Ejaculada Energy Drink 20ml SNABBA SVAR!