• Disela

Fotbollsresa England, någon erfarenhet?

Jag tänkte överraska min sambo genom att skicka iväg honom till England på fotboll. En av hans största drömmar. Jag har suttit och kollat runt på internet en massa, på olika sidor. Nu vänder jag mig till dig som kanske har beställt på internet, eller har bekanta som gjort det. Vilken sidan använde ni er av, och hur var de? Jag har tänkt både matchbiljett, flygresa och boende. Detta finns som paket hos flertalet av företagen jag har kollat på. Vilka är bäst?
     Ge mig massor av åsikter och synpunkter!

• Svar på tråden Fotbollsresa England, någon erfarenhet?
  • intefanvetjag01

Vilken snäll filckvän du är :) LATRAVEL, jag  och min sambo var i Milano och såg Inter-Milan. Tycker att det var skitbra upplägg. Biljetterna låg i receptionen och det var ett bra hotell i centrala Milano.
    Så summakardemumma var vi jättenöjda (jag var dock lite rädd, hamnade i Interklacken :)

• Disela
    intefanvetjag01 skrev 2010-07-22 22:34:11 följande:
    Vilken snäll filckvän du är :) LATRAVEL, jag  och min sambo var i Milano och såg Inter-Milan. Tycker att det var skitbra upplägg. Biljetterna låg i receptionen och det var ett bra hotell i centrala Milano.
    Så summakardemumma var vi jättenöjda (jag var dock lite rädd, hamnade i Interklacken :)
    Haha, ja, vad gör man inte

Okej, jag ska definitivt kolla upp dem! Tack snälla!
  • UpsyDaisy

Min pojkvän var underbar nog att överaska mig med en resa till Liverpool för att se mitt favoritlag EVERTON spela. Bodde på hotell och allt. Var den bästa överaskningen någonsin!! Min systers fästman gjorde en liknande sak och bjöd min syster på en överaskningsresa till London för att se Westham spela. Hon blev alldeles till sig av glädje :)

Hur som helst...vill bara säga att det är en underbar present :)

Svar på tråden Fotbollsresa England, någon erfarenhet?