• Some

Pco/-s:are, blev du gravid med eller utan behandling?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Pco/-s:are, blev du gravid med eller utan behandling?
  • greeneyes

Jag har pco, men är normalviktig (när jag blev gravid =171cm och 63kg). För mig tog inte första pergokuren, men andra kuren gav ägglossning och jag fick samtidigt en ägglossningsspruta (Ovitrell), och blev gravid. Har nu en vild treåring hemma

Kan verkligen tipsa om ägglossningsspruta, speciellt om man har kort lutealfas!! Värt att kolla upp när man har pco!

Blev mamma 070825 till en underbar dotter!
  • greeneyes

(Mer ingående info finns i min blogg om just PCO, hoppas det kan hjälpa nån!)

Blev mamma 070825 till en underbar dotter!
  • Matematik

haha, råkade sätta känslan tack, det blev fel.. :P

• Flowerfairy

Jag är överviktig men har ändå fått två barn utan hjälp trots att läkarna trodde det skulle vara omöjligt. Båda gångerna hade jag gått ned i vikt efter att ha kört seriöst med GI-metoden och då kom mensen tillbaka (fast inte särskilt regelbundet). Sedan var det väl en (två) ren lyckoträff att jag lyckades pricka in en av de få ägglossningarna!

• Malin021

Jag va precis ner till norrköping och hämtade pergo(det va slut i resten av landet, 30mils resa) så jag har bara gått att vänta på mensen, men jag har haft som mensvärk i 3 veckor så jag gjorde ett gravtest i fredags och + helt utan hjälp. Men man är väldigt orolig att mensen ska komma, pga värken.

Svar på tråden Pco/-s:are, blev du gravid med eller utan behandling?