• Smultron ett

Tonårsföräldrar se hit!

Ta en titt på den här tråden.
    16 åringar verkar inte ha så bra omdömme. Iallafall inte den här.
    Lär era barn vad det innebär med sex.

Jag är den som är den!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-23 20:02
    www.familjeliv.se/Forum-5-112/m53601712.html
  • Svar på tråden Tonårsföräldrar se hit!
  • allakantralla

AAAAHHHHHRRRGGHHH!!!!

*springer till apoteket och köper dagen efter piller till tonåringen och ångestdämpande till mig själv* 

• Kelly1994

Inte kul att bli nertryckt. Men ni kan ju fråga mig personligen, istället för att bara dömma mig och snacka skit på en annan tråd. Jag är inte dum i huvudet, men har lite personliga problem. Kan svara på frågor om vad som helst om ni vill.
    Jag är i vanliga fall en klok tonåring.
    Döm inte, utan fråga istället.

• allakantralla
    Kelly1994 skrev 2010-07-23 20:41:09 följande:
    Inte kul att bli nertryckt. Men ni kan ju fråga mig personligen, istället för att bara dömma mig och snacka skit på en annan tråd. Jag är inte dum i huvudet, men har lite personliga problem. Kan svara på frågor om vad som helst om ni vill.
    Jag är i vanliga fall en klok tonåring.
    Döm inte, utan fråga istället.
    Oj, ledsen att du kände dig nertryckt, bra att du sa ifrån. Men jag blev rädd, har en 14-åring själv och oroar mig för allt möjligt när det gäller henne.

Jag har själv varit 16 med personliga problem (och 24, och 30 osv), om du vill prata kan du inboxa mig. Jag ville inte alls trycka ner dig. 
  • Kelly1994
    allakantralla skrev 2010-07-23 20:43:51 följande:
    Oj, ledsen att du kände dig nertryckt, bra att du sa ifrån. Men jag blev rädd, har en 14-åring själv och oroar mig för allt möjligt när det gäller henne.

Jag har själv varit 16 med personliga problem (och 24, och 30 osv), om du vill prata kan du inboxa mig. Jag ville inte alls trycka ner dig. 
    Tack för att du inte fortsätter att dömma. Hoppas allt är bra med dig nu för tiden då utan så många personliga problem, kampen kan vara lång!
  • allakantralla

lång kamp - bra liv nu! Och lycka till med ditt. Jag ska i fortsättningen tänka mig för lite mer när jag skriver, framförallt när det handlar om unga människor. Hoppas allt går vägen.

Svar på tråden Tonårsföräldrar se hit!